11 Reacties

4 jaar geleden

Ballenbad, pianotje, blokkentoren (wij bouwen, hij duwt om), boekjes van bumba, lege plastic flessen 馃槄馃槄

4 jaar geleden

Ballenbak (ballen van Ali en klein opblaasbadje) tevens te gebruiken als baby zwembadje Alles wat maar lampjes en geluid heeft knuffels o en sins kort blokken

4 jaar geleden

Rosie speelt nu het liefste met de Duplo van onze oudste

4 jaar geleden

Hier nu favoriet: loopwagen, pianootje, zo'n ringen toren, boekje met vilten flapjes

4 jaar geleden

Blokken, ballentoren, boekjes

4 jaar geleden

De activiteiten kubus van VTech is hier overduidelijk de favoriet, gelukkig ook zonder het geluid aan te zetten 馃檲 knopjes duwen, de kubus ronddraaien, alles uit het gat halen (we steken er ook gewoon alles in wat erin kan). Boekje heel de tijd heen en weer.

4 jaar geleden

Wij hebben blokken, badboekjes zijn ook ideaal, bal, houten auto's, speelbord met spiegel/draaiknopjes etc, loopkar, soms geef ik hem ook een stapel plastic bekers of onderzetters. Vind hij allemaal prachtig. Het helpt bij ons om iedere week iets anders neer te leggen, zo blijft het leuk.

4 jaar geleden

Als ik opzoek ben naar inspiratie voor de leeftijd kijk ik altijd naar welk speelgoed er in de lovevery box zit voor die maand 馃檴馃檲 merk ook wel dat ze hier dan ook actief met het bepaalde speelgoed bezig is! 馃檶馃徏

4 jaar geleden

Het wordt niet meer verkocht, maar is wel nog 2e hands te vinden. Onze dochter wordt helemaal zot van Duplo (Lego) primo blokken en diertjes/mannetjes 馃憤

4 jaar geleden

Kastjes, lades en alles wat geen speelgoed is 馃槅 10 maanden. Blokken en activiteiten kubus vinden ze leukst. Ik heb ook lege flessen, dat vinden ze geweldig. Ik check natuurlijk of de dop stevig zit. In een flesje heb ik linzen gedaan, dat vinden ze ook geweldig.

4 jaar geleden

Momenteel een kleine auto van little people met een los poppetje erbij. Kan hij zich heel goed mee vermaken. Beetje heen en weer rijden, de wielen bestuderen, poppetje in en uit de auto halen en likken/bijten op het laddertje achterop. Gekocht voor nog geen 5 euro op vakantie. Altijd fijn als een kadootje een hit blijkt te zijn.