29 Reacties
4 jaar geleden
Dr Brown sippy spout of op de Dr Brown fles een speen van difrax de maat L speen ;)
4 jaar geleden
Wij gebruiken speen 3 voor de avondfles met rijstebloem en de y-speen voor de ochtend papfles
4 jaar geleden
Ik heb Avent fles met speen 4 en daar met een aardappelschil mesje een snee in gemaakt! Was er helemaal klaar mee en dit werkt!
Als iemand nog spenen nodig heeft, ik heb ze allemaal 🤣🤣
4 jaar geleden
Ik heb Avent fles met speen 4 en daar met een aardappelschil mesje een snee ...
Hoeveel pap doe je in de fles? Ik doe nu 2 afgestreken eetlepels in zijn avondflesje en dat gaat nog prima met speen 4, heb die niet groter gemaakt nog. Flesje is 240 met 8 schepjes.
4 jaar geleden
Hoeveel pap doe je in de fles? Ik doe nu 2 afgestreken eetlepels in zijn av ...
Ik maak 210 (+7) en dan twee schepjes. Ik gebruik de schepjes die bij de kunstvoeding zitten 😅 had er nog iets van 10 liggen.
De Avent speen heeft 4 kleine gaatjes en die zaten telkens verstopt.
4 jaar geleden
Dr brown fles met speen 4 en dan zonder het groene fentiel. Wij gebruiken ook iets om het water dikker te maken, dus overdag gebruiken we ook speen 4 met fentiel.
4 jaar geleden
Reactie op Babynr2boy
Dr brown fles met speen 4 en dan zonder het groene fentiel. Wij gebruiken ...
Hier ook dr Brown flessen, zonder groen ventiel met fase 4 speen van dr Brown. 180+6 schepjes kunstvoeding en dan 3 schepjes rijst- of meergranenbloem. Af en toe zit er even iets vast in het gaatje van de speen, dan haal ik m uit haar mond, knijp even in de speen zodat t eruit komt en dan weer verder.
4 jaar geleden
Reactie op AnneEZ
Hier ook dr Brown flessen, zonder groen ventiel met fase 4 speen van dr Bro ...
Ja dat is bij ons ook. Gaat prima zo.
4 jaar geleden
Van Philips avent bestaat er geen papspeen volgens mij of wel? Is enige optie dan een 4 openhakken?🤣