20 Reacties

4 jaar geleden

Slaapt ze onder een dekentje of in een slaapzak? Hier was het ongeveer hetzelfde. Hij krijgt nu een iets te grote slaapzak aan waardoor de mouwen over de handjes vallen 🙈

4 jaar geleden

Kneed ze met der handjes? Knuffeltje op der leggen werkt misschien. Dat ze daar mee bezig gaat

4 jaar geleden

Mijn dochter doet dit ook! Ik leg een andere speen in haar handje, dan blijft ze af van de speen in haar mond. Werkt hier vaak erg goed. Sowieso meer dan 1 speen in het bedje, zodat er altijd een in de buurt is.

4 jaar geleden

Reactie op Marieke O

Kneed ze met der handjes? Knuffeltje op der leggen werkt misschien. Dat ze ...
Ze doet haar handjes wel veel bij elkaar ja. Soms beide handjes in de mond of met haar handjes in haar gezicht wrijven

4 jaar geleden

Reactie op Annarev

Mijn dochter doet dit ook! Ik leg een andere speen in haar handje, dan blij ...
Dit ga ik eens proberen haha

4 jaar geleden

Slaapt ze onder een dekentje of in een slaapzak? Hier was het ongeveer hetz ...
Beide eigenlijk, dan is ze t rustigste. Anders doet ze steeds die benen omhoog, of ligt ze schuin in bed 😅. Ze heeft wel eens wat aan wat dan over haar handjes komt, maar dat houd haar niet tegen haha! Dan is gewoon die hele mouw nat op gegeven moment.

4 jaar geleden

Reactie op PBJJ

Ze doet haar handjes wel veel bij elkaar ja. Soms beide handjes in de mond ...
Herkenbaar haha

4 jaar geleden

Reactie op Marieke O

Herkenbaar haha
Hahah! Ik ga dat wel eens proberen met een knuffetje. Ik ben altijd zo bang geweest als ik wat in haar bed leg dat ze daar in stikt ofz.. heb ik z'n artikel gelezen dat je beter niks in bed kan leggen.. maar zo snel zal dat toch niet. Ofwel? Maak mezelf ook best wel gek af en toe.

4 jaar geleden

Reactie op PBJJ

Hahah! Ik ga dat wel eens proberen met een knuffetje. Ik ben altijd zo ban ...
Nou die angst was hier ook alleen nog niet , gelukkig gebeurd. Dat is ook wel waar hoor alleen hij was zo onrustig soms dacht probeer dit. Wij hebben wel de camera ( Babyfoon) erop gericht dus als ik denk ligt niet goed kijk ik en vervolgens niks aan de hand haha

4 jaar geleden

Zo ligt meneer erbij. Die knuffel boven zn hoofd is een met geluid

4 jaar geleden

Reactie op Marieke O

Zo ligt meneer erbij. Die knuffel boven zn hoofd is een met geluid
Ik heb gelukkig ook een babyfoon met camera! Welke knuffel is dat en blijft die geluid maken? Ik had mevrouw in slaap met haar knuffel, tot ik de kamer uit liep.. daar is ze weer wakker van 🥲. Zo vermoeiend af en toe! Moet echt iets vinden van geluid wat ander geluid dempt en waar ze ook van slaapt. Dat doet ze namelijk ook niet bij alles, White noise werkt al niet bij haar.

4 jaar geleden

Reactie op PBJJ

Ik heb gelukkig ook een babyfoon met camera! Welke knuffel is dat en blijft ...
Het is een zazu. Er zit 3 a 4 geluiden op. Blijven poos aan. Ze gaan ook aan als je ermee schudt of als de baby huilt. Jazeker vermoeiend!

4 jaar geleden

Bij mijn oudste was dit een fase van een paar weken... Die had een wubbanub (speen met knuffeltje er aan vast) en ging dus steeds met dat knuffeltje aan de haal... Wij bleven er dan idd bij tot ze diep genoeg in slaap was dat ze er vanaf bleef... En idd soms een paar keer per nacht. Uiteindelijk kreeg ze door dat ze vrij makkelijk het knuffeltje vast kon houden zónder het tutje uit haar mond te trekken, en een poosje later leerde ze (na héél veel overdag samen oefenen) ook hoe ze m zelf weer terug kon stoppen. Daarmee was het helemaal over gelukkig. Even uitzingen en overdag flink oefenen lijkt mij dus uiteindelijk het enige... Ja, of ducttape maar dat is best zielig met weer er af halen in de ochtend 😉😉

4 jaar geleden

Reactie op Marieke O

Het is een zazu. Er zit 3 a 4 geluiden op. Blijven poos aan. Ze gaan ook aa ...
Ohww ga ik eens even opzoeken 😊

4 jaar geleden

Reactie op Marieke O

Het is een zazu. Er zit 3 a 4 geluiden op. Blijven poos aan. Ze gaan ook aa ...
Ik heb nu deze besteld. Zag ook de Knuffeltjes met geluidjes enz. Deze leek me wel handig omdat ik die ook mee kan nemen, hopelijk werkt t een beetje voor haar 🙏

4 jaar geleden

Reactie op PBJJ

Ik heb nu deze besteld. Zag ook de Knuffeltjes met geluidjes enz. Deze leek ...
Hoop het ook!

4 jaar geleden

Geen tips, wel herkenning. Hier precies t zelfde 🙈

4 jaar geleden

Duct tape!😜

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde… hebben een lekker dikke slaapzak waardoor ze moeilijk bij haar speen kan komen, wellicht dat een idee?? Hahaha

4 jaar geleden

Reactie op PBJJ

Ik heb gelukkig ook een babyfoon met camera! Welke knuffel is dat en blijft ...
Hier hebben we een Moony, zitten veel verschillende geluiden op