48 Reacties

2 jaar geleden

Vraagje, zijn er meer dan 10 sprongen? We hebben 10 al gehad maar volgens mij zitten we in de volgende als die bestaat.. De app houdt op bij 10 bij mij

2 jaar geleden

Reactie op Famke123

Vraagje, zijn er meer dan 10 sprongen? We hebben 10 al gehad maar volgens m ...
Het gaat gewoon door inderdaad, alleen nu weten we niet wanneer en hoe lang 馃

2 jaar geleden

Reactie op Famke123

Vraagje, zijn er meer dan 10 sprongen? We hebben 10 al gehad maar volgens m ...
Er is een slaapregressie rond 18 maanden 馃槪 zou dat het kunnen zijn? Bij ons is het inslapen tegenwoordig een probleem, verder gaat het eigenlijk wel goed.

2 jaar geleden

Reactie op tango

Het gaat gewoon door inderdaad, alleen nu weten we niet wanneer en hoe lang ...
Inderdaad slaapregressie rond 18 maanden. Hier zat ze 5 weken in sprong 10 en met een tussenpoze van 4 dagen volgde de slaapregressie zo鈥檔 3 weken. Ze had alles wel vervroegd. Nu zijn we er vanaf, maar heel even denk je dit komt nooit meer goed.

2 jaar geleden

Hoe gaan jullie om met een dreumes die niet wil slapen, staat in bed en alles bij elkaar krijst.... Hadden echt een heel makkelijk kind maar wil nu al 4 uur niet slapen en niets is goed. Behalve in mijn armen liggen. Is dan wel stil maar slaapt dan als nog niet.

2 jaar geleden

Reactie op Leviatha

Hoe gaan jullie om met een dreumes die niet wil slapen, staat in bed en all ...
Misschien dat er dan iets anders aan de hand is, zou hij een oorontsteking kunnen hebben? Mijn dochtertje wilde toen ook absoluut niet liggen en ging alleen maar staan.

2 jaar geleden

Reactie op Leviatha

Hoe gaan jullie om met een dreumes die niet wil slapen, staat in bed en all ...
Herkenbaar, ik vermoed de slaapregressie rond 18 maanden. Hier is het ook echt drama met inslapen. Tenminste als ik haar naar bed breng, het lukt m鈥檔 vriend wel snel??