15 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben er net na dik 2 uur doorheen gekomen. Weet niet hoeveel budget er dan nog was en of het ook op die manier werkt. Maar hoop echt dat ik er gebruik van kan maken ☺️

2 jaar geleden

Heb je gezorgd dat je iets voor tien uur al op het linkje klikte, trouwens? Dan krijg je een willekeurige plek in de rij. Na 10:01 word je standaard achterin de rij geplaatst. Dus als je voor tienen al 'klaarstaat', kan je bij wijze van spreke ook als eerste in de rij komen.

2 jaar geleden

Ja, ik heb er om 9:45u al op geklikt (elke keer). Echt duimen dat ik er een keer doorheen kom. Gefeliciteerd dat t jou is gelukt. Wat voor opleiding ga je doen?

2 jaar geleden

Reactie op xxmaia

Ja, ik heb er om 9:45u al op geklikt (elke keer). Echt duimen dat ik er een ...
Ik heb een aanvraag gedaan voor de opleiding tot docent kinderyoga. Een hele mooie aanvulling op m'n huidige werk. En wie weet zijn er ook los daarvan nog kansen. En jij?

2 jaar geleden

Ik ben er doorheen 🥳🥳 Dat klinkt echt heel erg leuk. Ik ga de opleiding zelfstandig ondernemer doen. Ik wil een eigen bedrijfje opzetten, of als parttime zzp-er wat bijklussen.

2 jaar geleden

Ik heb om 0600 al ingelogd maar helaas niet gelukt. Ik heb tot 1400 in de wacht gestaan en toen heb ik het opgegeven. Je moet net geluk hebben denk ik 😅

2 jaar geleden

Toevallig vandaag ook gedaan! Was om 0700 al ingelogd op m’n laptop.. na 10e in de wachtrij gezet en het duurde en duurde maar. Uiteindelijk ook de link geopend op m’n telefoon rond 12e en die wachtbalk liep wel verder! Toen om 14.00 was ik er, via m’n telefoon, door. En was er nog 10% budget over. Echt geluk dus! Op m’n laptop stond die nogsteeds op de helft met “meer dan een uur”.

2 jaar geleden

Yesss! Ik heb sinds mei een opleiding via stap budget. Duurde bij mij ook super lang maar het is het wachten waard. En wat er al gezegd wordt, meteen stipt klaarzitten wanneer de inschrijving begint 🥰 succes!

2 jaar geleden

Reactie op Ro87

Ik heb om 0600 al ingelogd maar helaas niet gelukt. Ik heb tot 1400 in de w ...
Precies, bij mij nu na de 3e keer pas gelukt. Maar wat ik hier verder lees wel slim om het op meerdere apparaten te proberen.

2 jaar geleden

Reactie op Mereldanielle

Yesss! Ik heb sinds mei een opleiding via stap budget. Duurde bij mij ook s ...
Mag je er dan, als je er doorheen bent gekomen, van uit gaan dat het toegekend wordt? 😁🥳

2 jaar geleden

Ik vraag me af of het wel eerlijk gaat... Wij waren pas ingelogd om 0845 en om 1015 konden we ons aanmelden en gegevens doorsturen. Gisteren laat in de middag een mailtje dat het voorlopig is toegekend. Maar bij ons is het dus gelukt, ik zou toch blijven proberen

2 jaar geleden

Reactie op mmhut

Mag je er dan, als je er doorheen bent gekomen, van uit gaan dat het toegek ...
Ik denk 9/10 wel, de regels zijn niet super streng! Ik kreeg na een week al goedkeuring en m’n aanvraag werd meteen al doorgezet. Ben Interieurstyling en 3D tekenen gaan doen 🙏🏼🥰 beste keuze ever, daar lag altijd al m’n passie en dit is een super mooie kans om het voor een minimale eigen bijdrage voor elkaar te krijgen

2 jaar geleden

Yessss heb net een mailtje gekregen dat het is toegekend 🤩🤩🥳🥳

2 jaar geleden

Hier ook een mail gehad! Op de site staat voorlopig toegekend maar het gedeelde document lijkt alsof het wel gewoon al is goedgekeurd 🤷🏼‍♀️ meerdere dit?

2 jaar geleden

Reactie op julymom

Hier ook een mail gehad! Op de site staat voorlopig toegekend maar het gede ...
Ja. Als je 80% hebt gedaan of je certificaat hebt, wordt het definitief, geloof ik.