5 Reacties

4 jaar geleden

Herkenbaar! Ik kreeg het zelfde antwoord. Gister zo heftig dat alles zwart werd voor mijn ogen

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde voor alleen over heel de buik. Dit al enkele weken麓 zit ook ziek thuis nu van mijn werk. Mijn gynaecoloog zei dat het bandenpijn is... courage...

4 jaar geleden

Daar heb ik pijn. Meestal in de avond. Soms voel ik iets wat lijkt op bultjes heel raar maandag toch even bellen.

4 jaar geleden

Ik had dit vorig weekend zo extreem dat ik naar de seh kon. Was ook uitgedroogd maar was of banden of obstipatie. Mijn mening werd niet naar geluisterd. Zakjes gekregen maar nu ligt ontlasting stil ipv dat het op gang komt en de steken zijn er voornl eind middag en s avonds nog steeds 馃槥

4 jaar geleden

Tot 18 weken heb ik geen kwaaltjes gehad. Ben geen 1 dag misselijk of duizelig geweest maar pats boem... 19 weken in verwachting en hele pijnlijke krampen en steken. Het begon zondag 17:00 uur. Ik heb 3 dagen op bed gelegen... verkrampt en soms jankend van de pijn. Ben er erg van geschrokken maar ergens tussen week 18-20 groeit de baarmoeder snel en rekken je banden en buikspieren mee. Ik ben erg sportief en de verloskundige heeft uitgelegd dat je strakke buikspieren de strijd willen aan gaan en niet opzij willen. Maar de groei van de baby wint en ik was wat gerustgesteld. Na 3 volle dagen op bed zwakte de pijn af en kon ik met lichte kramp naar de verloskundige toe. Zij deed een inwendig onderzoek en gaf aan dat de bandenpijn erg heftig was en mijn baarmoeder erg geprikkeld is. Neem je rust, pak een kruik en houd contact met de verloskundige. De pijn kan van alles hebben qua oorzaak. Ik had nog niet van bandenpijn gehoord maar dit kan dus plotseling komen en heel pijnlijk zijn.