Dag mama’s,
Ik ben mama van een dochtertje van Juli 2021. Wij zouden graag een 2 de kindje willen zodat ons meisje niet meer alleen is en een broertje of zusje erbij heeft. Nu is het zo dat wij al een jaar aan het proberen zijn voor een kindje en ik ben nu bezig met mijn 3 de behandeling met letrozole. Stilaan begin ik de hoop te verliezen dat er nog een kindje zal bijkomen. Ik ben van mijn dochtertje zwanger geworden door mijn pil heen na de bevalling heb ik een mirena spiraal gehad die ik na een jaar heb afgestoten. De gynaecoloog heeft dan de prikpil voorgeschreven ik heb die 1x gezet en sindsdien is het drama. Mijn lichaam doet niet veel meer uit zichzelf. Toen ik voor de eerste keer naar de gynaecoloog ging zei ze dat de prikpil mijn lichaam volledig op pauze gezet had en ik moest afwachten. Na mijn 1ste menstruatie ben ik dan teruggegaan en dan zagen we dat ik een cyclus deed van 50 tot 60 dagen. Daarom zijn wij nu gestart met letrozole.
Nog mama’s die dit al meegemaakt hebben en toch zwanger zijn geworden van hun wondertje?