45 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op 2021sophie
Wij hebben deze 😍😍

Wat een leuke stoel 😍 Waar is deze van?
5 jaar geleden
Onze babykamer zit naast de keuken dus ik verwacht dat we daar wel vaak gaan voeden (kunstvoeding). Ik heb nu deze op het oog van Ikea. Kan helemaal plat.
https://www.ikea.com/nl/nl/p/ekolsund-relaxfauteuil-gunnared-oudroze-s59297184/

5 jaar geleden
https://jysk.nl/woonkamer/fauteuils/schommelstoel-nebel-licht-blauw?gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAiAp4KCBhB6EiwAxRxbpA9kFAQbtv0rw28r4-5qN7UO0aqNfHkt8vgU2YcxysVfNCieOr-NuxoC6i8QAvD_BwE
Ik heb deze van mijn vriend gekregen voor kerst, zit heeeerlijk! 😍

5 jaar geleden
Wij hebben deze schommelstoel van Vitra, hebben m al een paar jaar gewoon in de woonkamer staan maar we kopen een andere stoel voor de zithoek en deze gaat naar de babykamer!

5 jaar geleden
Wij hebben dezelfde! Speciaal gekocht voor in de kinderkamer
5 jaar geleden
Reactie op Babyjuni01062020
Wat een leuke stoel 😍 Waar is deze van?
Quax! Wel prijzig, 450 euro 🤷♀️
5 jaar geleden
Eentje die ook je hoofd ondersteunt en met niet al te hogen armleuningen zodat je daarop je armen met de baby kan laten rusten.

5 jaar geleden
Reactie op 2021sophie
Quax! Wel prijzig, 450 euro 🤷♀️
Bestaat trouwens ook in kinderformaat 🙈 dus als hij groot genoeg is gaat deze naar de woonkamer met een tweede in Kinderformaat ernaast
5 jaar geleden
Ik had bij de oudste in het begin een ouderwetse houten schommelstoel. Was op zich fijn als je er eenmaal op zat en idd lekker kon schommelen. Maar er in gaan zitten met een newborn en vooral het weer opstaan zonder je net slapende baby per ongeluk wakker te maken, vereiste wel echt veel oefening.
Uiteindelijk die stoel omgewisseld naar een met lage leuningen van Ikea. Daar kon ik met wat extra kussens veel beter ondersteund in zitten. En we gebruiken hem nu nog om gezellig verhaaltje voor te lezen voor het slapen.
Dus, een paar tips: zorg dat je rug en armen op een fijne manier ondersteund zijn. En dat je voeten op de grond kunnen als je zit, zodat je makkelijk op kan staan.
Het is daarvoor ook fijn als ie niet te diep zit.
5 jaar geleden
Wij hebben deze schommelstoel van Vitra, hebben m al een paar jaar gewoon i ...

Mijn ervaring is dat dit niet handig is. Iets met hoofdsteun is echt aan te raden! Ik was zo moe, had echt tijdens het voeden en troosten etc behoefte aan iets in m'n nek.
5 jaar geleden
Ik doe geen stoel, woon gelijkvloers, dus ga lekker comfortabel in de woonkamer op op bed zitten.
5 jaar geleden
Reactie op Kadeviv
Deze van de Leenbakker gisteren besteld, zo'n €110. Volgens mij nu afgeprij ...

Wij hebben deze ook. 3 jaar geleden bij onze eerste gebruikt en nu gaan we hem weer gebruiken bij onze 2e.