8 Reacties

3 jaar geleden

Ik had ook van alles mee voor ons dochtertje, en nergens gebruik van gemaakt want ze heeft allebei de vluchten heerlijk geslapen 😂 Ons voordeel was denk ik wel dat wij 2 nacht vluchten hadden.

3 jaar geleden

Stoeltje zou ik juist onhandig vinden. Ons zoontje van toen 11 maanden heeft 2 uur lang staand Kiekeboe staan spelen met de achterburen. (Lees: staan - zitten - staan - zitten). Die beweegruimte op de extra stoel was top!

3 jaar geleden

Waarom zou je zo n stoelverhoger nodig hebben?

3 jaar geleden

Ik heb laatst met mijn dochter van 14 maanden gevlogen (4,5 uur durende vlucht). Heenreis zaten we helemaal voorin en terug had ze een eigen stoel doordat er niemand naast ons zat. Met opstijgen en landen moeten ze sowieso op schoot bij je met een baby riem om. Daarna heeft ze de helft van de tijd op schoot gezeten en de andere tijd in de stoel de rest van t vliegtuig vermaakt. Filmpjes werd hier amper naar gekeken. Vooral de boekjes van t vliegtuig waren interessant en veel eten en drinken haha.

3 jaar geleden

Haha ja de reacties hier zeggen al zinnige dingen: snacks, snacks, snacks, en verder vooral lekker bewegen! Als je probeert al die energie vastgebonden op een stoeltje te houden, wordt het voor jullie allemaal een heel lange vlucht 🫣 En onderschat ook niet hoeveel meuk je toch al aan het meeslepen bent, niet te doen echt. Luiertas, tas met snackjes, je eigen handbagage, draagzak, mss een buggy, speelgoedjes etc etc. Zo’n extra stoeltje kun je echt missen als kiespijn.

3 jaar geleden

Zo een stoeltje zou bij ons in de weg staan en tot frustratie leiden. Hij wilde juist bewegen nadat hij op onze schoot had gezeten bij opstijgen en landen.

3 jaar geleden

Wij wouden ook een eigen stoel boeken voor onze zoon naar Dubai, hebben dit achteraf niet gedaan omdat het heel erg in de kosten liep dat was alleen niet het enige. De vrouw die voor ons altijd de reizen boekt via Tui vertelde dat je ook een autostoel/reis stoel moet kopen omdat kinderen onder de 2 jaar nog niet zelf op hun eigen stoel mogen zitten.. ik ben toen afgehaakt het werd voor ons zo ingewikkeld omdat je weer met bepaalde eisen van stoelen te maken hebt en bepaalde centimeters en vooral als je buiten Europa vliegt zoals wij na Dubai kon je weer geen Europese autostoel.. blij als die straks twee jaar is 😂

3 jaar geleden

Wij zijn net terug van onze vakantie naar Curaçao. Wij hadden stoelen met extra beenruimte geboekt. Ja die stoelen zijn duur. Maar nee, onze dame wilde tijdens de heenvlucht niet op schoot. Juist lekker laten spelen, optrekken aan de stoel enz. op de grond. Ideaal! Terugweg op schoot 5 vd 8u geslapen