10 Reacties

3 jaar geleden
Onze oudste zat met 1,5 jaar op een "gewone kinderstoel", zonder babyset. Want zij klom uit de babyset, er overheen, dat vond ik levensgevaarlijk. Ik zie om mij heen kinderen die tot de 2 a 2,5 jaar in de babyset zitten, dus het is heel verschillend hoe lang je dat gebruikt denk ik. Onze jongste zit op de stokke in de babyset, hij is vorige week 1 jaar geworden. Hij zit hetzelfde aan tafel als de foto die Sooph hieronder geplaatst heeft. Ik verwacht dat hij hier voorlopig nog wel in zit, want hij is nogal "onvoorzichtig" waardoor ik bang ben dat hij snel valt. Met de tray ertussen vind ik het persoonlijk wat ongezellig. Dus wij schuiven de stoel gewoon tegen de tafel aan.

3 jaar geleden
Onze middelste heeft de babyset gebruikt tot ik hem nodig had voor on de dochter van bijna 1😅. Hij was 2 jaar en 3 maanden maar had er ook nog langer in gezeten... Maar hij kon toen al prima zo bij tafel zitten. Onze oudste gebruikt hem ook nog elke dag. Is gewoon fijner bij knutselen en eten aan tafel.

3 jaar geleden
De babyset gekocht, maar de tray had ik gehuurd, die hebben we ook maar 2 maandjes gebruikt. Toen kon ze ook best aan tafel, vonden wij. Nu zit ze nog steeds in de babyset aan tafel (ze is bijna 1), en ter voorkoming van gevaarlijke toestanden blijft ze daar voorlopig ook wel ons tuigje is denk ik niet echt nodig bij ons, maar mss komt dat nog eens 🤷🏼♀️

3 jaar geleden
Bij ons op de opvang wordt aangeraden om rond de 1 jaar de tray weg te halen, zodat het kindje er meer bij aan tafel zit.
Hier zit meneer in de babyset met tuigje en de tray er nog aan. We hebben een onbewerkte houten tafel en placemats en borden zijn te leuk speelgoed om op de grond te gooien 😂 dus wij kiezen ervoor om de tray voorlopig te blijven gebruiken.

3 jaar geleden
Ons oudste zoontje heeft geloof ik tot 2-2,5 jaar in de babyset gezeten, daarna los op het plankje zittend.
Ons meisje nu word volgende week 1 en zit in de babyset met tray ervoor. Zo kan ze makkelijk zelf eten. Geen tuigje hier, nooit gehad bij de oudste ook. Gewoon zorgen dat ze netaan het voetenplankje kunnen aanraken (dus niet staan). Klimmen uit de stoel deden/doen ze geen van beiden hier. Soms staat ze met dr voetjes op die zwarte tussenstang, maar klimmen of beentjes uit het zitje lukt echt niet.