27 Reacties
één jaar geleden
Wat fijn dat het goed gaat daar.. hier beginnen we er nog niet aan.. ze heeft zo veel zuig behoefte dat ik het nog even blijf doen.. hier heeft ze hem wel alleen met slapen in.. zelf was ik een duimer totdat ik een beugel kreeg en zelfs nu in mijn slaap duim ik soms nog(zonder dat ik het die heb).. ook mijn nichtje is volop gaan duimen nadat de speen toen weg was.. duimen afleren is zo zo moeilijk! Dus daarom hier de keus om te wachten tot die zuig behoefte nog even wat minder is.. met het gebit komt het echt wel goed zei de tandarts hier.. met 4 jaar wilt die dat ze wel echt gestopt is.. maar dat wil ik dan ook!
één jaar geleden
Hij is nog wakker geweest tot 20.30. Hebben even met hem gezeten. Zodra ik weg was begon hij weer te huilen. Heb hem maar even laten huilen en hij sliep om 20.40. Werd vanochtend wakker om 6.30. Nog even bij ons in bed gelegen tot 7.15. Toen was de dag toch echt begonnen. Hij vraagt nu ook niet om zijn tuttieeeeee of dergelijke. Ben benieuwd wat vandaag en vanavond brengt.
één jaar geleden
Reactie op Adff
Hij is nog wakker geweest tot 20.30. Hebben even met hem gezeten. Zodra ik ...
Wat fijn dat het goed gaat! Hoop gisteren ook..👍🏻
één jaar geleden
Reactie op 19Marloes90
Wat fijn dat het goed gaat! Hoop gisteren ook..👍🏻
Gisteren overdag ging gelukkig goed. Wel korte in de middag geslapen. 45 min ipv 1.5 a 2 uur. Gisteravond viel hij als een blok in slaap tot 7.30 vanochtend. Nu is hij wel erg hangerig en drammerig. Eet ook slechter. Maar heb het gevoel dat het ook met de nee fase te maken heeft en dat hij grenzen aan het verkennen is.
één jaar geleden
Reactie op Adff
Gisteren overdag ging gelukkig goed. Wel korte in de middag geslapen. 45 mi ...
Gelukkig zitten inmiddels op dag 3. Het gaat tot nu toe best goed. Dus we gaan hem de speen niet meer geven. Morgen en overmorgen kdv. Daar is hij vaak zo druk met spelen dat hij daar alleen met slapen nog een speen had. Dus morgen maar even met de overdracht doorgeven dat hij hem ook niet meer met slapen mag. Ben stiekem trots op onze uk en ook een beetje op mijzelf en partner.