7 Reacties

5 jaar geleden

Is het de basistest of de uitgebreide?

Reactie op DelphineDeckmyn

Is het de basistest of de uitgebreide?
Basistest normaal gezien. Ze heeft niks over uitgebreide test gezegd is ook 50g staat op het formulier dat ik heb meegekregen

5 jaar geleden

Je word aan de monitor gehangen en dan moet je een drankje drinken geel citroen smaak daarna wachten ze een half uur om jou bloed te nemen bij mijn was die toen te hoog ik werd weer opgeroepen en moet nu 3 keer in de week bloed prikken

5 jaar geleden

Ik vond dat het drankje meeviel. Het is natuurlijk zoet, maar te doen. Heb er zelf niet veel last van gehad. Je moet wel zorgen voor wat afleiding tijdens het wachten, maar vond dat de tijd vooruit ging.

5 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap was het een basistest en heb ik quasi niks gemerkt. In september de uitgebreide test gaan voor niet zwangerschap en ook niks gemerkt. Nu onlangs moeten gaan voor uitgebreide test (2e zwangerschap) en ben toch half uur vrij misselijk geweest .. Je mag gedurende de test niks eten of drinken inderdaad

5 jaar geleden

Ik las ook allemaal horror verhalen en dacht precies het zelfde als jij, heb hem toevallig vanochtend gehad en het viel echt reuze mee. Je word wel een beetje misselijk na het drankje maar als je gewoon afleiding erbij pakt zoals je telefoon of een boek is het echt te doen! Mocht het echt even niet gaan kun je het aangeven, laten ze je ook even rustig liggen. Veel succes en het komt goed maak je zelf niet gek! 馃グ

5 jaar geleden

Ik ben ook van Belgi毛. Ik heb 2 testen moeten doen: eerst de basistest. Moet je gewoon het drankje leegdrinken. Ik hou van zoet en vond het dus helemaal niet vies. Je mag ondertussen wel water drinken en na een uur in de wachtzaal wordt je bloed afgenomen. De uitgebreide test (omdat mijn suiker te hoog was) duurde langer. Daar moest ik nuchter zijn. 1 bloedtest afnemen, daarna drankje drinken, een uur later weer een bloedafname en een uur later weer eentje. Het duurde lang, maar de test viel mee. Enkel het lang nuchter blijven en wachten vond ik het lastigste