9 Reacties

4 jaar geleden
Misschien goed om met je tandarts te overleggen? Die weet misschien wel wat voor je!

4 jaar geleden
Ik heb echt precies hetzelfde! M’n Invisalign mag er in februari uit en was ook van plan om daarna m’n tanden te laten bleken alleen volgens mij is bijna niks veilig om te doen als je zwanger bent. Ik denk dat ik het gewoon hou bij whitening tandpasta en dan pas na de bevalling m’n tanden laat bleken bij de tandarts.

4 jaar geleden
Mijn eigen tandarts raadde het bleken van je gebit absoluut af. Heel slecht voor de gebit. En je zou het moeten bijhouden om de zoveel tijd, en zou heel slecht voor de gebit zijn ivm met chemische stoffen.

4 jaar geleden
Kun je het niet laten zoutstralen? Dat werkt echt super goed. Doen ze bij de mondhygiëniste.

4 jaar geleden
Ik had het ook, leek mega geel. Toen heb ik ze bij de mondhygiënist laten poetsen/polijsten en dat was al zó veel beter!
Ik had toen bedacht het nog even aan te kijken en dan kon ik t later alsnog laten bleken maar dat is nu ruim een jaar geleden en ik vond het gewoon niet meer nodig.
Ik zou dus zeker even een afspraak daar maken en kijken wat ze al kunnen doen.
Een beugel glimt ook veel en je hebt de natuurlijke kleur van je tanden al lang niet gezien dus geef jezelf ook even de tijd om er aan te wennen. Echt bleken zou je dan later altijd nog kunnen doen.

4 jaar geleden
Ik heb 2 jaar geleden mn tanden laten bleken. Na een jaartje moest ik nabehandelen. Dat kun je dan thuis doen. Ik ben daarna een andere tandpasta gaan gebruiken en tot op heden is nabehandeling niet meer nodig geweest. Ook mijn vriend die nooit gebleekt heeft heeft echt wittere tanden gekregen door de tandpasta. Het heet Vitis. Iets duurder dan andere merken maar zeker effectief. Zelfs de tandarts beaamde dit. Deze mag je gewoon gebruiken tijdens je zwangerschap.