29 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb een electrische baby tandenborstel van luvion! Die werkt al super goed. Zit een lichtje in en gaat vanzelf naar 2 minuten uit. Dus dan weet m'n dochter ook dat ze dan zelf mag. Onder het poetsen zet ik een filmpje aan van haarzelf in de draaimolen ofz dat vindt ze leuk, dan kijkt ze daarna en laat ze het over het algemeen goed toe. Ik heb wel in het begin omdat het hier ook drama was een paar keer goed doorgezet dus met huilen en al, en daarna ging het al stukken beter. Anders misschien liggend de tandenpoetsen werkt vaak ook met t hoofd tussen jou benen dan kunnen ze niet zo makkelijk weg trekken. Maar ik heb gewoon m'n dochter in de stoel zitten met een filmpje voor haar.
2 jaar geleden
Oh hou op met me haha. Nu sinds een week doet hij zelf zijn mond open en gaat het wel . Als het maar snel gebeurd..de aanhouder wint zeggen we dan maar. Hier inderdaad de elektrische luvion tandenborstel! Hier wel consequent gebleven en elke dag dan maar onder lichte dwang tanden gepoetst met en leuk liedje erbij..
2 jaar geleden
Ik geef mijn zoontje altijd zelf de tandenborstel zonder tandpasta eerst. Dan poetsen we samen onze tanden en daarna poets ik zijn tanden met tandpasta. Hij vindt het echt niet altijd leuk, maar ik vind het wel belangrijk.
Ik zing altijd het liedje: tanden poetsen, tanden poetsen, heel mooi schoon, heel mooi schoon, samen tanden poetsen, heel mooi schoon.
Volgens mij is dit het deuntje van Vader Jacob. Juf Roos zingt het in ieder geval ook.😊😅
2 jaar geleden
Ik poets nu tanden tijdens het badderen. Steeds een stukje goed poetsen en dan weer even spelen. Ik benoem wat ik poets (tanden, kiezen, boven, beneden). Aan het eind mag hij nog zelf poetsen. Ik hield hem eerst altijd vast, zong een liedje. Maar hij wordt een beetje zwaar en deed zn mond amper open, ik kwam een hand tekort haha.
één jaar geleden
Bij ons was het de oplossing om tanden te poetsen voor de spiegel. Meneer kan zichzelf dan goed bekijken en ziet wat er gebeurd.. nu totaal geen probleem meer
één jaar geleden
Ik heb een nepgebit gekocht die hij zelf kan poetsen. Pas 3 dagen nu in huis maar t tandenpoetsen 2x per dag is die 3 dagen goed gegaan
één jaar geleden
Ik gebruik sinds een week of 2 de Disney magic timer van Oral B. Gewoon een appje waarbij je een filmpje hebt van 2 minuten waarbij je eerst niets ziet, maar gedurende het poetsen wordt het plaatje zichtbaar. Sindsdien gaat het poetsen zooooveel beter! Anders was t echt in de houdgreep en dan keihard krijsen. Sinds een paar dagen heeft hij alleen door dat je het filmpje ook op pauze kan drukken en opnieuw kan beginnen. Nou merk ik weer dat t wat moeilijker wordt, maar mss wel een optie om uit te proberen:)
één jaar geleden
Hier een tandenpoetsen filmpje op YouTube en sindsdien poetst de kleine man super flink!
één jaar geleden
Reactie op Suusie_q
Ik gebruik sinds een week of 2 de Disney magic timer van Oral B. Gewoon een ...
We hebben dit zojuist geprobeerd (had de app nog op m’n telefoon staan). Alleen geen geluid (?), maar m’n zoontje was enthousiast en poetste zelf. Niet zo goed als papa of mama, maar het ging zonder drama 👍 thanks!!!