30 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb ook een grote maat, gebruik een voedings bh ( meer topje). Deze geeft echter geen steun oid, maar in de nacht vind ik dit erg fijn. Soms verschuiven de pads en word ik nat. Dat risico neem ik voor lief.

4 jaar geleden

Reactie op RianneHelms

Ik heb ook een grote maat, gebruik een voedings bh ( meer topje). Deze geef ...
Van de h&m
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Ik heb niet hele grote borsten, vriendin van mij wel. Maar wij gebruiken voor de nacht beide sporttop van de Action! Ik vind het heerlijk. Geeft ook nog wat steun! Niet te duur dus misschien het proberen waard!

4 jaar geleden

Hier ook een grote maat en ik heb 's nachts idd een sport bh aan. Is enige dat "s nachts alles op zn plek houdt

4 jaar geleden

Ik heb deze van Mark en Spencer. Zijn super zacht en houden bij mij alles op z'n plek!

4 jaar geleden

Verder zou je nog voedingstopjes kunnen proberen. Die zitten vaak strak en hebben een dubbele laag bij de borsten, omdat je dat dan opzij kunt schuiven, maar daardoor wel extra houvast 😁😁

4 jaar geleden

Reactie op Annem92

Ik heb deze van Mark en Spencer. Zijn super zacht en houden bij mij alles o ...
Kan je een linkje toevoegen?

4 jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Kan je een linkje toevoegen?

4 jaar geleden

Reactie op RianneHelms

Ik heb ook een grote maat, gebruik een voedings bh ( meer topje). Deze geef ...
Ik ga daar eens moeten kijken dan want ik ben ook meer opzoek naar iets topjes achtig dan echt een bh. Hopelijk hebben ze die voor cup H

4 jaar geleden

Reactie op MEMG

Ik heb niet hele grote borsten, vriendin van mij wel. Maar wij gebruiken vo ...
ik had ook een top van action genomen (voor de zwangerschap) maar ik herinner mij volgens mij nog dat de banden op een gegeven moment uitrekte. Heb je daar ook last van gehad ?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Reactie op Melodyyy

ik had ook een top van action genomen (voor de zwangerschap) maar ik herinn ...
Uhm... nog niet, maar gebruik ze pas 4 weken. Maar gooi ze ook in de droger, beter iets te strak dan te los haha.

4 jaar geleden

Ohh zo herkenbaar! Alles wat ik aan heb vouwt onder m’n borsten en zit super vervelend. Ik ben wel al bevallen, maar heb zondag een afspraak bij SuperBra. Zij zijn heel goed met de juiste maat vinden en verkopen ook voedingsbhs en sportbehas, wellicht is dat wat voor je?

4 jaar geleden

Reactie op Melodyyy

Ik ga daar eens moeten kijken dan want ik ben ook meer opzoek naar iets to ...
Ik heb xl gekocht en zit ook tussen bh maat g en h. Ziet er niet mooi uit maar om in te slapen erg fijn.

4 jaar geleden

Kijk eens op lace lingerie, daar hebben ze grote cupmaten. Hier ook cub H en daar ben ik uiteindelijk geslaagd. wat een gedoe hé 😅

4 jaar geleden

Reactie op Pumuy

Hier ook een grote maat en ik heb 's nachts idd een sport bh aan. Is enige ...
Voelt het niet te strak aan ? Of heb je bv een maatje groter genomen ?

4 jaar geleden

Reactie op Annem92

Ik heb deze van Mark en Spencer. Zijn super zacht en houden bij mij alles o ...
Ow ze zien der goed uit, ik ga ze morgen ook eens bekijken. Ik was vandaag bij Hunkemöller. Daar leken ze ook zulke te hebben voor 25,- alleen hadden ze in de winkel maar tot cup D. Dus voor grotere maten moest ik via hun website bestellen.

4 jaar geleden

Reactie op MEMG

Uhm... nog niet, maar gebruik ze pas 4 weken. Maar gooi ze ook in de droge ...
Ik ben vandaag ook even langs de action geweest. Ik heb een gevonden van maar XL en die past prima. Ben benieuwd hoe n wat als ik straks ga liggen

4 jaar geleden

Reactie op Floortje_

Ohh zo herkenbaar! Alles wat ik aan heb vouwt onder m’n borsten en zit supe ...
Jaa klopt bij mij vouwt het ook zo ! 😭 dankjewel als de andere opties niet lukken ga ik zeker daar eens uithoren.

4 jaar geleden

Reactie op Liefkleinwonder

Kijk eens op lace lingerie, daar hebben ze grote cupmaten. Hier ook cub H e ...
Jaaa is echt een hele gedoe, en ik dacht toen ik cup E had dat ik grote borsten had 😭 maar dit.. zit te overwegen om borstverkleining / lifting te doen.

4 jaar geleden

Reactie op Melodyyy

Jaa klopt bij mij vouwt het ook zo ! 😭 dankjewel als de andere opties niet ...
Ben vandaag geweest en ben zo blij! Wel even een flink bedrag uitgegeven, maar beter dan maar blijven bestellen en dat niks past 😅 bleek nu uiteindelijk 70G te hebben, en had voor m’n zwangerschap 70D. Twee heerlijke beugelloze voedingsbhs gevonden en kan weer even vooruit. Ze hebben overigens ook mooie stevige sportbh’s!