Hey ladies, ik ben al een tijdje opzoek naar BH鈥檚 of iets dat ik aan kan doen om mee te gaan slapen. Ik heb sinds de zwangerschap van cup E en mooie volle borsten naar H zware hangende borsten gegaan 馃槶馃ゴ.
Dus ben ik er nog wat m鈥檔 weg mee aan het zoeken. Maar het meest vervelende is het slapen. Want bepaalde bh鈥檚 doen te pijn en of komen mijn tepels er gewoon uit als ik lig. Wat dan totaal niet handig is als je borstvoeding geeft met het lekken of die pads die je er bij aan doet.
Hopelijk kan iemand mij wat adviseren , zijn er links , naam winkel , tricks en tips.
Momenteel slaap in nu zelf elke dag met 2 van stof achtige bh鈥檚 die ze stevig bij elkaar houd maar de druk er op is echt niet aangenaam. 馃槱
Ik heb ook een grote maat, gebruik een voedings bh ( meer topje). Deze geeft echter geen steun oid, maar in de nacht vind ik dit erg fijn. Soms verschuiven de pads en word ik nat. Dat risico neem ik voor lief.
Ik heb niet hele grote borsten, vriendin van mij wel. Maar wij gebruiken voor de nacht beide sporttop van de Action! Ik vind het heerlijk. Geeft ook nog wat steun! Niet te duur dus misschien het proberen waard!
Verder zou je nog voedingstopjes kunnen proberen. Die zitten vaak strak en hebben een dubbele laag bij de borsten, omdat je dat dan opzij kunt schuiven, maar daardoor wel extra houvast 馃榿馃榿
Ik heb niet hele grote borsten, vriendin van mij wel. Maar wij gebruiken vo ...
ik had ook een top van action genomen (voor de zwangerschap) maar ik herinner mij volgens mij nog dat de banden op een gegeven moment uitrekte. Heb je daar ook last van gehad ?
Ohh zo herkenbaar! Alles wat ik aan heb vouwt onder m鈥檔 borsten en zit super vervelend. Ik ben wel al bevallen, maar heb zondag een afspraak bij SuperBra. Zij zijn heel goed met de juiste maat vinden en verkopen ook voedingsbhs en sportbehas, wellicht is dat wat voor je?
Ik heb deze van Mark en Spencer. Zijn super zacht en houden bij mij alles o ...
Ow ze zien der goed uit, ik ga ze morgen ook eens bekijken. Ik was vandaag bij Hunkem枚ller. Daar leken ze ook zulke te hebben voor 25,- alleen hadden ze in de winkel maar tot cup D. Dus voor grotere maten moest ik via hun website bestellen.
Kijk eens op lace lingerie, daar hebben ze grote cupmaten. Hier ook cub H e ...
Jaaa is echt een hele gedoe, en ik dacht toen ik cup E had dat ik grote borsten had 馃槶 maar dit.. zit te overwegen om borstverkleining / lifting te doen.
Jaa klopt bij mij vouwt het ook zo ! 馃槶 dankjewel als de andere opties niet ...
Ben vandaag geweest en ben zo blij! Wel even een flink bedrag uitgegeven, maar beter dan maar blijven bestellen en dat niks past 馃槄 bleek nu uiteindelijk 70G te hebben, en had voor m鈥檔 zwangerschap 70D. Twee heerlijke beugelloze voedingsbhs gevonden en kan weer even vooruit. Ze hebben overigens ook mooie stevige sportbh鈥檚!