17 Reacties
4 jaar geleden
Krampjes? Heb jij meschien ergens stress van die ze aanvoelt en drm niet door jou wil worden vastgehouden? Hopelijk komt het goed x
4 jaar geleden
Heeft ze het in een bepaalde positie? Misschien last van haar ruggetje ofzo...
4 jaar geleden
Denk aan krampjes, hier ook gehad. Verschrikkelijk dat ontroostbare.. hebben er bijna twee weken ong erge last van gehad en nu bijna niet meer. Helaas niet echt een gouden tip.. hebben infacol geprobeerd maar daar ging hij meer van spugen. Uiteindelijk kregen we m redelijk rustig met bepaalde muziek en beetje wiegen en heel veel geduld😔
4 jaar geleden
Bij ons waren het ook krampjes. Osteopaat heeft ontzettend goed geholpen, bleek dat zijn middenrifje vastzat 😪
4 jaar geleden
Klinkt als wat wij ook hebben gehad gedurende twee hele dagen. Nu alleen nog af en toe een half uurtje, vaak vlak na de voeding. Lijken krampen en hij zit ook heel erg te persen. Heeft maar eens in de week ontlasting en dat is dan ook redelijk dik. Erg zielig om die kleintjes zo in paniek te zien.
4 jaar geleden
Ik raad je enorm een bezoekje aan de ostheopaat aan, 2 onrustige drinkers gehad, nummer 1 bleek een vaste middenrif te hebben, nummer 2 een blokkade in het nekje .. wereld van verschil erna
4 jaar geleden
Ik denk ook aan spruw. Dat merk je vooral tijdens het voeden, omdat dat pijn doet in hun mondje..
4 jaar geleden
Reactie op iowe
Herkenbaar! Bij ons lijkt het dat er een boertje dwars zit maar het staat o ...
Nou geen spruw, waarschijnlijk krampjes. Advies was om 1 borst te blijven aanbieden (komt ook overeen met wat lalecheleague schrijft) want vooral die vette melk als borst leger raakt kan helpen.
Verder speentje want zuigbehoefte helpt.
Baby’s geven dezelfde signalen bij krampjes als honger, zei cb.
Nou ze weigert de borst, totdat de krampjes beetje waren gaan liggen. Krijst het verder uit bij elke wee aan krampjes. Tussendoor ronddraaiende bewegingen, shhh, geluid, en rondlopen hielp een beetje.
Maar ik heb nog niet het wiel uitgevonden 😩
4 jaar geleden
Reactie op iowe
Nou geen spruw, waarschijnlijk krampjes. Advies was om 1 borst te blijven a ...
Mijn zoontje kan ook zo te keer gaan van krampjes. Krijg hem het beste rustig door hem in de draagdoek dicht tegen me aan te dragen. Als er dan weer een krampje komt hoef ik hem alleen maar over z'n rugje te aaien en te lopen. Hij is dan veel sneller er rustig dan wanneer ik hem gewoon vast heb.
4 jaar geleden
Probeer eens een paar dagen de voeding eerst te kolven en dan in de fles te geven, misschien krijgt je baby niet genoeg melk uit de borst omdat het zoveel lastiger is voor ze dan uit de fles. Dit was bij mij het geval en sinds 8 dagen geen gekrijs meer. Het is wel rottig want het kost me veel tijd maar nu wel een tevreden baby…