66 Reacties

5 jaar geleden

Die rooibos heb je in verschillende smaken cafeïne vrij, ik heb nu de mango, honing en citroen smaak. Dus toch wat afwisseling. Die fruit smaken cafeïne vrij weet eventjes niet welk merk dit is maar die zijn niet te zuipen.

5 jaar geleden

Camille van zonnatura

5 jaar geleden

Reactie op S17

De fruitvariatie van pickwick https://www.pickwick.nl/producten/fruit/fruit ...
Deze heb ik ook.. bevalt me erg goed! Alleen lust ik die met sinasappel niet.. maar die geef ik gewoon aan visite of neem ik straks als ik weer kan werken mee naar mijn werk.. 🙂

5 jaar geleden

Ik herken dit... gelukkig lust ik wel kamille, maar ook dat komt aardig mijn neus uit 😬 ik vind eigenlijk alle thee (die mag) goor op dit moment. Misschien weer eens verse gemberthee proberen!?

5 jaar geleden

Minty Morocco van Pickwick

5 jaar geleden

Zoveel heerlijke cafeïnevrije 'theeën'! Ik bestel deze bij www.specialteas be. Ze verkopen ook gemberconcentraat om bij gelijk welke drank toe te voegen, mmmm.

5 jaar geleden

Genber vers met schijfje citroen vers en honing. Lekker.

5 jaar geleden

Reactie op S17

De fruitvariatie van pickwick https://www.pickwick.nl/producten/fruit/fruit ...
JA! Dit zijn ook mijn lievelings 😄

5 jaar geleden

De fruitthee van Rosa in Breda. Die namelijk geen theebladeren maar wel gedroogde fruitmelanges.Ingrediënten staan er ook bij vermeld, vind ik altijd wel heel fijn

5 jaar geleden

Reactie op Gigiróvers

De fruitthee van Rosa in Breda. Die namelijk geen theebladeren maar wel ged ...
Ze verkopen de thee trouwens via de webshop van BoBo’s Bonbons 👌

5 jaar geleden

Reactie op MoederDeKans

Is dat niet op basis van zwarte thee (dus cafeïne?)

5 jaar geleden

Wel oppassen met sommige thee. Minty marroco bevat zoethout en kaneel. Zoethout is niet goed voor de (hoge) bloeddruk. Kaneel is volgens mij ook ergens niet goed voor 😅 Fruit variatie van pickwick is van zwarte thee. Dit bevat weer meer caffeine dan andere thee. Aanbevolen is om niet meer dan 2 a 3 koppen per dag te drinken. Ik drink ook alleen maar rooibos (en ja het komt ook mijn neus uit 😅😅) maar ik wil me niet teveel wagen aan andere thee.

5 jaar geleden

Struik munt, citroen en stuk gember kopen, en overal wat van in een mok doen? Mandarijnenschil Stuk appel (desnoods klokhuis) Kruidnagel, kardamom, kaneelstokje. Je kan vanalles vers in een mok heet water stoppen. Gewoon experimenteren met wat je lekker vindt.

5 jaar geleden

Gemberthee. Heet water, gember en Citroen. Smaakvol en gezond en je mag er zoveel drinken als je wilt 💛

5 jaar geleden

De Fruitfusion van Pickwick, doosje met 4 verschillende smaakjes, allemaal cafeïnevrij

5 jaar geleden

Reactie op MoederDeKans

Ja ook die van mij dus! 😅 En mijn dochtertje van 2,5 vindt deze ook erg lekker

5 jaar geleden

ik volg ook even. Drink veel rooibos, gember, schijfje sinaasappel en rozemarijn of gewoon warm water. Zo nu en dan yogi thee, in de supermarkten zijn die beperkt beschikbaar. Buiten de lockdown om hebben ze ook veel keuzes bij holland en barret.

5 jaar geleden

Ik drink 1 a 2 koppen Earl Grey, 1 kop sterremix en dan vul ik aan met rooibos en clipper thee (gember citroen of happy mondday). Door de thee die je met mate mag ook wat te drinken toch wat variatie voor mn gevoel! Ik drink geen koffie meer, heb ik geen trek meer in.

5 jaar geleden

Pukka thee. Heerlijke smaken & cafeïne/theïne vrij.