88 Reacties
één jaar geleden
Reactie op esmeeraaf
Jullie hebben een dure crèche of hebben jullie meerdere kinderen wij betale ...
Ja deze is niet op basis van inkomen. En was voor 4dagen per week is nu wel pas aangepast naar 2 dagen per week nu ik thuis ben maar dat gaat pas vanaf mei in.
Ik durf het ook nog niet volledig stop zetten moesten ze me terug oproepen om te gaan werken of stel er loopt iets fout met de zwangerschap...
Ik vind het ook verschrikkelijk duur eerlijk gezegd maar hoor dikwijls dat het in Nederland nog veel meer kost is voor 1 kindje bij ons
één jaar geleden
Reactie op Jessica 925
Ja deze is niet op basis van inkomen. En was voor 4dagen per week is nu wel ...
Oh dat is dan logisch haha als het 4 dagen is.
Oh Okee.
Jaa kan ik ook begrijpen het is natuurlijk ook super druk op de opvang. Je zal dan niet snel plek hebben
Het is ook super duur alles is echt duur.
één jaar geleden
Reactie op esmeeraaf
Oh dat is dan logisch haha als het 4 dagen is.
Oh Okee.
Jaa kan ik ook be ...
Ja ik denk dat we vanaf juni wel volledig gaan opzeggen na een goede 20 weken echo. Maar heb nu de resultaten van de nipt nog niet ben net 13 weken zwanger.
Nu breng ik hem nog 2 halve dagen maar moet minstens 2 hele betalen 😅
Hoevaak gaat jou kindje naar de opvang?
één jaar geleden
Reactie op Jessica 925
Ja ik denk dat we vanaf juni wel volledig gaan opzeggen na een goede 20 wek ...
Spannend hoor allemaal.
Oh jaa snap ik als het dan niet meer nodig is.
Jaa je moet vaak hele dagen betalen haha.
2 dagen gaat ze naar de opvang en 1 dag
gastouder bij me moeder maar daar hoeven we niet te betalen.
één jaar geleden
Ik heb net tehoren gekregen dat ik volledig zonder uitkering val. Had nog niets gekregen de afgelopen 2 maanden omdat we nog steeds aant wachten zijn omdat mijn werkgever mijn papieren niet invult...
En nu belde ze dat ik blijkbaar volledig geen recht heb
één jaar geleden
Reactie op Jessica 925
Ik heb net tehoren gekregen dat ik volledig zonder uitkering val. Had nog n ...
Wat is de reden die ze opgegeven hebben? Want je bent toch zwanger? Of is het in België dan niet vanzelf sprekend?
één jaar geleden
Reactie op Zandhoopje
Wat is de reden die ze opgegeven hebben? Want je bent toch zwanger? Of is h ...
Ik ben bij mijn werkgever gestart met een ibo contract dat was via een opleiding en daarna na 6 maanden heb ik mijn vast contract gekregen.
En blijkbaar vallen al mijn rechten hierdoor weg. Omdat je in de laatste 12 maanden 180 dagen gewerkt moet hebben en die 6 maanden opleiding worden beschouwd als werkloosheid...
Ik vind dit echt de meest onnozele refeling en als ik dit op voorhand had geweten had ik dit werk nooit begonnen. Omdat ik ook wel ander werk kon vinden