13 Reacties

4 maanden geleden

Ik moet zeggen dat ik time timers ideaal vind , en ik werk in het speciaal onderwijs .. en sommige leerlingen hebben qua tijdsbesef etc ongeveer de verstandelijke leeftijd tussen de 2 en 4 jaar .. en daar werkt het super goed !

4 maanden geleden

Reactie op lientje2310

Ik moet zeggen dat ik time timers ideaal vind , en ik werk in het speciaal ...
Dankjewel voor je reactie. Hij is net 3 jaar geworden dus het proberen waard. :)

4 maanden geleden

Bij mijn zoontje werkt het visualiseren van tijd heel goed. Omdat een time timer toch wel een wat duurdere aankoop is, heb ik dit kookwekkertje vsn de hema aangeschaft. https://www.hema.nl/koken-tafelen/koken/keukengerei/kookwekkers/kookwekker-magnetisch-80810015.html Fijne timer en doet z’n ding!

4 maanden geleden

Reactie op minnos

Bij mijn zoontje werkt het visualiseren van tijd heel goed. Omdat een tim ...
Dankjewel! Kan je hem ook neerzetten zodat de tijd zichtbaar is of alleen neerleggen of ergens dmv magneet aan vast maken?

4 maanden geleden

Nee, het is wel echt neerleggen of eegens aan “plakken” met de magneet. 😊

4 maanden geleden

Wij gebruiken een gewone kookwekker, en als die afgaat, weet kind dat het tijd is om weg te gaan/aan te kleden/douchen/slapen. Werkt bij ons ook heel goed.

4 maanden geleden

Reactie op minnos

Nee, het is wel echt neerleggen of eegens aan “plakken” met de magneet. 😊
Thanks voor je reactie. Sjees vandaag maar eens naar de Hema. Erg benieuwd. Liever eerst een goedkoper alternatief eerlijk gezegd

4 maanden geleden

Reactie op Ahoymatey

Wij gebruiken een gewone kookwekker, en als die afgaat, weet kind dat het t ...
Fijn om te horen dat het werkt. :) ga vandaag maar eens naar de winkel

4 maanden geleden

Reactie op lientje2310

Ik moet zeggen dat ik time timers ideaal vind , en ik werk in het speciaal ...
Hier ongeveer hetzelfde...gebruik ze veel op werk, jong volwassen clienten met een verstandelijke beperking en leeftijd tussen 1,5 en 4 jaar ook. Als het nodig zou zijn, zou ik ze voor m'n eigen kinderen ook gebruiken denk ik. Werken heel fijn!

4 maanden geleden

Reactie op Adff

Fijn om te horen dat het werkt. :) ga vandaag maar eens naar de winkel
Werkt het?

4 maanden geleden

Reactie op Ahoymatey

Werkt het?
De kookwekker was uitverkocht :| morgen nieuwe poging wagen. Nu roep ik elke keer anders mag je dit niet. (Werkt wel maar dat is niet hoe ik wil dat we wat structuur aanbrengen)

4 maanden geleden

Nooit van gehoord maar ik zou het wel eens willen proberen inderdaad. Een kleine zandloper lijkt me ook wel handig, die kun je ook meenemen als je ergens naartoe gaat. Weet iemand waar je die krijgt?

4 maanden geleden

Reactie op ZWNGR

Nooit van gehoord maar ik zou het wel eens willen proberen inderdaad. Een k ...
Ik neem de kookwekker gewoon mee. En zandlopers zal je vast op bol kunnen vinden, maar die kan je niet op verschillende minuten instellen zoals een kookwekker/time timer