14 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb deze voor ons zoontje van 5. Zodra de termijnecho goed was, hebben we het hem verteld en zijn we hier mee gestart. Elke maand een sticker plakken (tellen van 1 naar 9 maanden) en elke week een opdrachtje/verhaaltje/tekeningetje/foto samen doen. Superleuk!
Staat als een omslag-kalender op tafel hier.

5 jaar geleden
Reactie op xxmaia
Maar er kan 5 weken speling in zitten toch 37-42 weken. Hoe gaan jullie daa ...
Wij hebben ons zoontje van 5 uitgelegd dat de baby eerder of later kan komen doordat bijvoorbeeld mama zich niet zo goed meer voelt/weinig energie meer heeft, de baby het genoeg vind en uit de buik wil of dat 'ie nog wel even lekker zit en het dan dus ietsje langer duurt...
Tegen de tijd dat het zover is leggen we het nog een keer uit. Hij weet in elk geval dat het rond het begin van z'n zomervakantie is zal zijn 馃檪
5 jaar geleden
Mijn lieve neefje van 6 jaar kan ook niet wachten. Gelukkig snapt hij veel heel goed en dat de baby nog steeds in de buik past ondanks dat deze al behoorlijk is.
Ik heb 'm uitgelegd dat hij eerst zelf nog jarig is en het dan niet meer lang zal duren. Het is een groot ongeduld tot zijn verjaardag.
Vind dit dus erf leuk idee en ga hier ook zoiets knutselen
5 jaar geleden
Reactie op xxmaia
Maar er kan 5 weken speling in zitten toch 37-42 weken. Hoe gaan jullie daa ...
Ik heb gezegd dat het bij de roze bloemen kan gebeuren (de laatste 3 bloemen dus), maar ik denk dat ze gewoon zo gefocussed is op dat alles zo is afgevinkt. Houdt haar lekker bezig馃槣.
Ik ga btw niet over de 40 weken heen (wordt anders ingeleid) dus is het misschien iets "makkelijker" met maar 2/3 weken speling.
5 jaar geleden
Supergaaf idee en zeer creatief. Ik heb 2 tiener dochters, dus voor hun zal ik er anders mee moeten omgaan. Die jongste iig van 11jr die weet dat de baby net voor haar school (zomer)vakantie komt. Dus ze pint zich al vast aan t feit dat ze tijdens de zomervakantie de baby volop meemaakt. Zoals ze zelf zegt kan ik hem helpen baden, kleden etc. 馃槉