12 Reacties

2 jaar geleden

En een stoel onder de douche zetten voor jezelf en haar op schoot nemen?

2 jaar geleden

Zo'n Ikea kinderstoel mee onder de douche?

2 jaar geleden

Reactie op KGL

En een stoel onder de douche zetten voor jezelf en haar op schoot nemen?
Dat is zeker een goeie tip! Gaan we proberen.

2 jaar geleden

Reactie op MJN82

Zo'n Ikea kinderstoel mee onder de douche?
Top tip, helemaal niet aan gedacht. Ga kijken of dat werkt of die met de stoel dat ik zelf zit 😬

2 jaar geleden

Ik leg vaker een handdoek op de grond en daar kan mijn dochter dan op gaan zitten. Idd die ikea kinderstoel ook handig. Mijn moeder heeft een ok baby bad, zijn kleine zitbadje met een verhoging. Voelt miss minder massaal aan voor je kindje. Misschien is een krukje wel al genoeg of een potje om op te gaan zitten.

2 jaar geleden

Ik vind die ikea kinderstoel zo geniaal. Nooit aan gedacht zelf maar ik ga 'm ook gebruiken bij nood

2 jaar geleden

Hier een opla badje. Mijn dochter is er dol op. Ze zitten dan in bad tot de schouders onderwater

2 jaar geleden

Wij leggen hier soms een antislip mat op de grond en laten onze dochter daar op zitten, met de douchekop zelf in handen/op de grond voor haar; geen water op haar hoofd en wel lekker schoon! Alleen als je echt samen wilt douchen.. is het dan wel een beetje kou lijden voor jezelf als je om de beurt de douche mag 😁

2 jaar geleden

Ikea kinderstoel geweldig idee 😍 Hier helpt bij sputterende kids in je kindje een klodder scheerschuim te geven om mee te smeren (muren buikje allemaal grappig. En dan is lekker afspoelen ook weer grappig. Balen dat je zown last van je bekken hebt, sterkte hoor

2 jaar geleden

Reactie op Coco

Ikea kinderstoel geweldig idee 😍 Hier helpt bij sputterende kids in je kin ...
Dat is een leuk idee! Alleen al om haar in die kinderstoel onder de douche te krijgen. Thanks ❤️

2 jaar geleden

Douche kruk voor jezelf en de kleine met speelgoed op de grond

2 jaar geleden

Reactie op Jjj1990

Douche kruk voor jezelf en de kleine met speelgoed op de grond
Helaas wil dat niet. Ze vind de grond te koud en de douche op haar hoofd vervelend. Heb al een anti slipmat, maar ook dat is geen succes.