17 Reacties

4 jaar geleden

vanish al geprobeerd?

4 jaar geleden

Hier helpt vanish crystal white even voor het wassen erop (best agressief, kan alleen op wit) Of wat m’n kraamhulp zei, alle vlek dingen in een klein emmertje met een sopje zetten tot je de was aanzet (niet dagenlang, maar bijv voor 1 of 2 dagen kan dat wel) daarvoor alleen geen vanish gebruiken, dat bijt uit.

4 jaar geleden

Ossengal? Als zon er is , in de zon hangen

4 jaar geleden

Sopje koud water met biotex daar meteen inleggen en als je gaat wassen eruit halen. Werkt hier perfect . Ook tegen gele poep vlekjes.

4 jaar geleden

Reactie op liesje19

vanish al geprobeerd?
Nee nog niet ga wel van alles proberen haha

4 jaar geleden

In de zon leggen!

4 jaar geleden

Reactie op Babynr2boy

Sopje koud water met biotex daar meteen inleggen en als je gaat wassen erui ...
Ik doe hetzelfde maar dan met heet water. Vanish is bij ons ook favoriet voor vlekke op onze kleding. Voor mijn zoontje nog niet geprobeerd

4 jaar geleden

Inderdaad, meteen in water (max. een paar dagen) tot je wast en na het wassen drogen in de zon! Amper vlekken dan.

4 jaar geleden

Nat in de zon!

4 jaar geleden

Reactie op July Baby On Its Way

Ik doe hetzelfde maar dan met heet water. Vanish is bij ons ook favoriet v ...
Bij biotex is het zo dat het door warmte juist de vlek na binnen kan dringen ofzoiets. Ik heb dit van mijn kraamzorg🤣

4 jaar geleden

Ossegalzeep

4 jaar geleden

Van Dasty heb je vlekkenverwijderaar voor kleding, hiermee krijg ik gelijk alle vlekken eruit

4 jaar geleden

Reactie op Babynr2boy

Bij biotex is het zo dat het door warmte juist de vlek na binnen kan dringe ...
Oh wist ik niet! Ik krijg de vlekken er toch altijd uit. 🤭 Ook is de geur die zich verspreid van het warme biotex water heerlijk!

4 jaar geleden

Ossengalzeep in blok vorm, even insmeren met de zeepblok en dan de wasmachine in. Alles krijg je uit de kleding en spuugdoekjes. Ik weet dat ze het bij de action hebben voor 99 cent per blok

4 jaar geleden

Ossengallenzeep werkt hier ontzettend goed! Zelf nog maar net ontdekt en heel enthousiast 😁

4 jaar geleden

Bruine zeep 😊

4 jaar geleden

Ossengal!