5 Reacties

4 jaar geleden

Jazeker, hier ook hoor! Ik zou vooral de tijden van voeding opschrijven. Ritueel van het naar bed gaan, wat doe je, inbakeren? Slaapzak aan? In bed, box of wagen? Krijgt ze een speentje in als ze in bed wordt gelegd? Wat tips hoe ons kleintje het makkelijkste stil te krijgen is als hij verdrietig is. Dat soort dingen. Ik geef ook een knuffeltje mee die ik een paar dagen bij me heb gedragen. I.v.m. de geur van thuis/mama. Ik schrijf er zelf dan wel bij dat ze gerust mogen afwijken van het schema, maar dat het vooral is zoals wij het doen en wat voor ons werkt. Anders krijgen ze misschien het gevoel dat ze het perse zo moeten doen 馃檲

4 jaar geleden

Reactie op Nicolleke

Jazeker, hier ook hoor! Ik zou vooral de tijden van voeding opschrijven. Ri ...
Precies dat! Zo heb ik het in begin ook gedaan.

4 jaar geleden

Oh doe ik ook hoor! En ik schrijf een korte beschrijving van haar soort huiltjes, wat ze betekenen en wat ze dan het beste kan doen.

4 jaar geleden

Opa en oma hebben wat dagjes / ochtenden of middagen meegedraaid terwijl wij thuis waren. Zo konden m鈥檔 man en ik even het huishouden doen of een boodschap buiten de deur. Ik vond dat zelf wel prettig zodat ik kon zien hoe ze met hem omgaan en dat zij zelf ook van alles konden vragen omdat we er gewoon bij waren 馃檪