4 Reacties
3 maanden geleden
Mijn zoon had rond zijn 2e verjaardag zijn been gebroken. Het advies was om het de eerste weken rustig aan te doen. Maar zeker niet de hele dag zitten. Als hij wilde mocht haar erop staan of kruipen. Er werd gezegd dat hij zelf wel door hebben wat wrl en niet lukt. Lope ging dan niet. Maar kruipen lukte wel aardig. Beetje als commando. We deden het voor, hij deed het na. We maakten er een spel van. Misschien is dat een fijne eerste stap om hem vervolgens zo ver te krijgen dat hij er op durft te staan.
3 maanden geleden
Reactie op Yaseminn
Mijn zoon had rond zijn 2e verjaardag zijn been gebroken. Het advies was om ...
Al moet ik zeggen dat het nog maandenof zelfs een jaar kan duren tot hij weer "normaal" loopt. Ze kunnen nog een hele lange tijd bang zijn om die gebroken been te belasten. Ze moeten eigenlijk opnieuw leren lopen op die been.
3 maanden geleden
Lieve tips, dankjewel! Inmiddels is het gips er af en durft hij er inderdaad nog niet/amper op te staan. De artsen deden er heel nonchalant over.. dat kinderen eigenlijk altijd meteen weer gaan lopen. Die kleine hier niet hoor. Lijkt ook nog wel flink last te hebben van zijn voet. Opzich allemaal wel heel logisch, maar ik denk toch dat we maar een fysio gaan raadplegen. Dan kunnen we ook niks fout doen.