16 Reacties

4 jaar geleden
Als er bij meubeltjes staat dat ze overgeschilderd zijn, zou ik denk ik wel willen weten met wat voor verf...waterbasis/terpentinebasis etc. Tegenwoordig zijn de meeste verfsoorten wel veilig, maar ivm met bijten/knagen/sabbelen op de rand van bedje of box zou ik het voor de zekerheid wel navragen.

4 jaar geleden
Reactie op NovemberBaby2020
Als er bij meubeltjes staat dat ze overgeschilderd zijn, zou ik denk ik wel ...
Wij hebben onze meubeltjes van de 1e zelf vorige week overgeschilderd voor de 2e, vandaar bewust op gelet 😊

4 jaar geleden
Ja zou inderdaad letten op bijtafdrukken. Niet alle kinderen doen dat maar veel meubels hebben ze wel. Als je iets netjes hebt gevonden wat niet geschilderd hoeft te worden of is geweest zou ik dat sneller aanschaffen. Soms even zoeken maar het is er wel. En een complete set is wel fijn. Dan heb je iets wat bij elkaar past. Qua vervoer zou ik wel een kar regelen. De kast is soms lastig uit elkaar te halen. En dan krijg je hem vaak niet mooi weer in elkaar. Bedje is vaak geen probleem. Bij lades op letten dan ze nog goed rollen.

4 jaar geleden
Hoevaak is het uit elkaar gehaald, is het stabiel en stevig, zelf gemaakt of door fabrikant, is het product gemaakt met de gestelde eisen, mogelijkheden om aan de muur te vestigen, is het overschildert, heeft het ledikant doorgroeimogelijkheden, heeft het ledikant verstelbare bodem, hebben de meubels artikelnummer of naam, dan kan je de producten terug vinden op internet en vergelijken.
Ik zou het product wel eerst in zijn geheel willem zien voordat je het over neemt. Als het al uit elkaar is, is het lastig te weten wat je koopt. Succes

4 jaar geleden
Wij hebben de babykamer via marktplaats gekocht. Een hele set. Voor een prikkie. Daarbij moet je zelf vervoer regelen en het ophalen. Mijn broer heeft ook geholpen
Via marktplaats is al het contact. Wij hebben gelet op beschadigingen, of het niet uit elkaar valt.

4 jaar geleden
Wij hebben de meubels van marktplaats. Wat ik aanraad om naar de kijken of het degelijk is en of de vorige eigenaar het juist in elkaar heeft gezet. Dat de schroeven enz niet zijn doorgedraaid. Ook of het schoon is. Wij kwamen er later pas achter dat het allemaal nog kotst van een ander kindje op zat. Kon wel janken(hormonen) hebben buiten alles schoon geschrobt. We waren voor het ledikant, commode, en kast €170 kwijt. Baby badje van mp, maxi cosy van vrienden gehad, verder matras enz kopen wij wel nieuw.

4 jaar geleden
Aaah jullie zijn geweldig. Ik maak aantekeningen 😁👍🏻
- eventueel overgeschilderd? Met wat voor verf dan?
- uit een rookvrij huis
- meubels die nog in elkaar zitten zodat je weet dat het stevig spul is
- niet teveel in en uit elkaar halen
- goed in elkaar gezet (geen doorgedraaide schroeven)
- SCHOON?! 😬

4 jaar geleden
Reactie op Miekie1992
Wij hebben de babykamer via marktplaats gekocht. Een hele set. Voor een pri ...
Hebben jullie alles in z’n geheel opgehaald? Of dingen wel uit elkaar geschroefd? Ik heb vervelende ervaringen met Ikea meubels opnieuw in elkaar zetten na een verhuizing, die worden er toch echt minder van

4 jaar geleden
Ik heb via MP de babykamer gekocht. Er staat echt veel op. Check naar beschadigingen en of de lades goed open en dicht kunnen. Voor vervoer, een aanhanger spanbanden en aanhangdoek (verplicht) en kleden ter bescherming van je meubilair.
We hebben commode en ledikant voor 450 euro gekocht. Ledikant kunnen we gebruiken tot 4 jaar.
Kleding heb ik ook via MP en kringlopen gekocht. Veel items hangen nu in de winkel en ze kunnen alles maar zo kort aan. Het heeft niets geleden.
Bij kringlopen heb ik tevens fantastische boeken gekocht.