26 Reacties

één jaar geleden

Ik volg even mee ☺️

één jaar geleden

Ik volg ook even!!

één jaar geleden

Ik volg ook even mee!

één jaar geleden

Nu nog hopen dat er ook tips komen hahah!

één jaar geleden

Reactie op PBJJ

Nu nog hopen dat er ook tips komen hahah!
Hahaha ja idd🤪🤣

één jaar geleden

Ik zag op tiktok (jaja) hahah een moeder die het in 3 dagen had opgelost. Jezelf opsluiten in huis zonder mobiel (afleiding van kind) en puppy training matjes kopen en overal in huis neerleggen waar het schade kan brengen (de poep en plas, niet het kind 🤪) en dan gewoon cold turkey de luier uitdoen en laten ontdekken. Potje in het midden van de kamer en gewoon kind eerst zichzelf laten onder plassen en dan aangeven dat ze op het potje mogen plassen. Leek mij in ieder geval de meest ‘makkelijke’ manier 😅. Zelf overigens nog niet aan begonnen, wacht even tot het warmere weer.

één jaar geleden

Reactie op 24babywatcher

Ik zag op tiktok (jaja) hahah een moeder die het in 3 dagen had opgelost. J ...
Zo iets lees ik ook vaker, maar dan wel met een training erbij. Dat je de luier uit doet en eigenlijk in de blote kont laat rond lopen zodat ze ook merken dat ze een ongelukje hebben gehad. Ik heb iniedergeval het potje vast neergezet zodat ze er kennis mee kan maken. En als ik straks een keuze heb gemaakt welke training ik ga kopen gaan we beginnen.

één jaar geleden

Ik heb nu dit boekje alvast aangeschaft bij bol.com voor z'n 8 euro, het is echt een leuk boekje. Ik ga deze alvast elke dag voorlezen ter voorbereiding. Ik ga ook alvast hemdjes en onderbroeken uitzoeken.

één jaar geleden

Ik heb de training van snuggles and pottys. Wel al een beetje doorgelezen, maar nog niet gestart. Mijn zoontje is er nog niet klaar voor merk ik. Dit is ook een beetje hetzelfde als wat hieronder staat 3 of 4 intensieve dagen. Maar wel met begeleiding. Ze heeft hem zelf afgelopen week bij 1 van haar kindjes toegepast, was leuk om te volgen.

één jaar geleden

Wij zijn begonnen toen hij goed kon zitten. We zijn de laatste tijd weer wat makkelijk ivm tijdgebrek en andere prios maar als we goed timen dan hebben meerdere keren per dag plasjes op het potje. Hebben het potje eerst neergezet om mee te spelen. Even op te zitten met kleding aan. Langzamerhand even op laten zitten zonder kleding. Tips zijn: - kindje moet zelfstandig kunnen zitten - kindje moet in staat zijn 15 minuten te kunnen zitten. (Hier gaat het bij ons nu mis, als we even weglopen staat meneer op, plast naar het potje en begint te juigen dat het gelukt is😂😂) dit is bij ons dus het lastige gedeelte. Hij plast beter met een beetje privacy maar als ik wegloop plast die er nu naast. Ik probeer hem te laten zitten door boekjes te lezen, rozijnen te voeren, toren te bouwen, tv etc. - 5 tot 10 minuten na een eet en drink moment op de pot. - structuur. Dezelfde momenten pakken. Wij begonnen met iedere avond. Na het eten, voor het slapen. Nu proberen we dit ook te doen in de ochtenden en middagen. Maar met werkt etc is dat wel lastig merken we. Binnenkort tijden meerdere vrije dagen gaan we echt flink oefenen. Luier uit, stoere boxershort aan en veel wassen😂 Succes!

één jaar geleden

Reactie op TommieNic2021

Ik heb de training van snuggles and pottys. Wel al een beetje doorgelezen, ...
Ik volg die inderdaad ook op instagram, ik vond alleen de training erg prijzig (voor mij dan). Maar ik zie inderdaad de succes verhalen voorbij komen en nu dat het met haar eigen kindje ook gelukt is.

één jaar geleden

Reactie op Famke123

Wij zijn begonnen toen hij goed kon zitten. We zijn de laatste tijd weer wa ...
Ze kan wel zelfstandig zitten en ook langere tijd met wat afleiding natuurlijk. Ik heb ook sowieso bewust gewacht tot ze zelf goed kon lopen en dingen aan kan geven, of ergens ook bewust op reageren. Heb haar nu al een paar keer op t potje gezet maar nog zonder plasje, we kijken dat het boekje of een liedje op YouTube over naar het potje gaan. Vanmorgen had ze onderhand een hele fles drinken leeg maar nog geen plasje gedaan. Maarja ik ben ook nog niet echt aan het oefenen, eerder haar vast laten wennen aan het potje, en ze vindt het volgens mij ook wel leuk om op het potje te zitten.

één jaar geleden

Reactie op PBJJ

Ik volg die inderdaad ook op instagram, ik vond alleen de training erg prij ...
Ik heb deze toen aangeschaft met Black friday ofzo. In ieder geval met korting.. 😊 Het zijn wel echt veel filmpjes en tekst die begeleiden. Op haar website staat al wel wat informatie, ook wanneer je kan zien dat je kindje er klaar voor is.

één jaar geleden

Ik vind de volgende cursus een aanrader https://academie.coachingspraktijkoow.nl/Training/zindelijkheid/ Prijstechnisch ook nog erg leuk! ;)

één jaar geleden

Reactie op lest

Ik vind de volgende cursus een aanrader https://academie.coachingspraktijko ...
Hee wat is je eigen ervaring met deze? Heb je de training al toegepast of nog niet?

één jaar geleden

Hier is ons zoontje net een week zindelijk overdag wij hebben het zonder beloondingen aangepakt. Gewoon super enthousiast gereageerd bij elk succesje en zijn wel al lang geleden gestart met vallen en opstaan🙂 Veel succes!!

één jaar geleden

En wij hadden ook gewoon nu tijdens de paasvakantie de luier volledig uitgelaten en onderbroek aan. Na 1 accidentje liep hij met zijn benen open naar me toe oei oei oei. En trok hij zijn broek uit en vanaf dan wilde hij meteen opt potje bij elk plasje. De eerste paar dagen nog een paar accidentjes doordat hij net te laat aan het potje was. Maar eigenlijk was hij er echt snel volledig mee weg. Een tijdje terug hadden we dat ook al eens geprobeerd maar toen had hij het nog niet zo snel door en plaste de hele tijd in zijn broek. En nu leek het vanzelf te gaan😅 Ik moet het ook niet meer vragen of hij nog eens moet gaan hij zegt het gewoon zelf

één jaar geleden

Heb je al een training aangeschaft? Op moederdag heeft snuggles&pottys 25% korting op alle gidsen en videocursussen..

één jaar geleden

Reactie op TommieNic2021

Heb je al een training aangeschaft? Op moederdag heeft snuggles&pottys ...
Ohwja dat was wel interessant geweest! Omdat ik die voor mij wat prijzig vind zo zonder korting dan. Ik volg die wel op insta en t lijkt een succesvolle cursus te zijn. Vind t ook wel leuk haar te volgen met de kindjes. Ik heb nu een cursus van de zindelijksheidsbox aangeschaft maar ik ben er nog niet aan begonnen, ik moet echt een paar dagen achter elkaar daarvoor vrij hebben en dat heb ik niet 🫠

één jaar geleden

Geen, gewoon loslaten en afgaan op de signalen van je kindje. Bij de eerste van alles geprobeerd vanaf ie net 2 was, maar het interesseerde 'm echt niet...was er nog niet aan toe. Met 3,5 in de zomervakantie luier uit gelaten, paar dagen ongelukjes en binnen een week was 'ie zindelijk. Twee weken later ook in de nacht. De jongste word vd zomer 2, tot op heden nog geen echte interesse. Loopt alleen mee als ik naar de wc ga, lichtknopje waar ze dan bij kan is vooral interesant. Dus dat is nu ook nof niet aan de orde.