8 Reacties
één jaar geleden
Hier dol op rode paprika. Ik volg even mee. Inspiratie zeer welkom ☺️
één jaar geleden
Reactie op LisaW24
Lust je dochter ook de binnenkant van de komkommer niet? Dat vindt Julia he ...
Nee helaas niet. Ze is wel gek op tomaat. 🙈
één jaar geleden
Zoon is hier ook geen fan van rauwe groenten. Dat is ook niet zo abnormaal, is een wat andere textuur en zijn kinderen net wel/niet voor. Ik blijf het aanbieden bij het eten en hij steekt het bijna altijd wel even in zijn mond (om het er daarna weer uit te halen 😅). Ben ik al heel blij mee. Zo kan hij wel wennen aan de smaak en textuur.
Qua tussendoortjes hier ook echt heel gewoon. Yoghurt, fruit, maïs- of rijstwafel. Wel eens geëxperimenteerd met bananenbrood, bananenpannenkoekjes en gezonde yoghurt-ijsjes, maar daar moet hij dan meestal niets van hebben, dus hou ik het nu eerlijk gezegd gewoon bij de basis 😅
één jaar geleden
Hier begonnen met geraspte komkommer, dat met een vorkje geven gaat vaak wel.
Zodra het beter gaat zijn snoep tomaatjes in stukjes ook vaak wel oké bij mijn kleine
Inmiddels eten ze graag rode of gele paprika, komkommer, stukjes ham of kaas, tomaatjes en verder veel soorten fruit. Met name watermeloen is favoriet. Kun je vaak in de winter ook wel krijgen en heeft veel vezels. Succes het komt vanzelf
één jaar geleden
Hier is ze ineens gek op doperwtjes en het liefst koud🙈. Dus heb af en toe gewoon bakje met doperwtjes mee naar de speeltuin. En ze is gek op avocado. Een beetje citroen erop zodat het niet verkleurd. Ze eet zo een halve op🤷🏻♀️.