Wie o wie heeft een goede tip? Voor de koude nachten wil ik mijn zoon een lekkere warme pyjama aandoen, maar een broek die niet te strak om zijn buik zit (want buikslapen, dus door strakkere broek lekt hij door)
Ik zoek bijvoorbeeld zoiets als bijgevoegde foto, die waren geweldige broekjes, maar newborn, dus niet meer in zijn huidige kledingmaat, 86/92.
Hopelijk heeft iemand een goede tip voor me?
Ik ben echt fan van de feetje pyjama's hier ook een buikslaper en die pyjamapakjes van h&m met rits dan is er helemaal geen druk op de luier ze hebben ze ook in warme velours stof zag ik gisteren
https://www.hema.nl/baby/babykleding/baby-pyjamas/baby-pyjama-velvet-beren-wit-1000028777.html?utm_source=Google%20Platform&utm_medium=Organic&utm_campaign=FreeShopping&gclid=Cj0KCQiA1sucBhDgARIsAFoytUvkNd3UMmQCj9CIVp5KFioZQ4d_S_rnl8TzxtRkRsWQ8hfiJZaoE6UaAriPEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Mijn zoon heeft deze, zijn heerlijk warm en vallen iets groter.
Aangezien de pyjama's hier allemaal niet zo fijn zitten (truitje snel te kort en broek nog te groot😅) ben ik overgestapt op losse joggingbroekjes zonder touwtjes en gewoon een shirtje🙈