7 Reacties

één jaar geleden

Een Allergie misschien? Te veel drinken kan ook zorgen voor diarree.. toevallig vandaag net te horen gekregen van de diëtiste.

één jaar geleden

Een kindje van 2 jaar moet ongeveer 1 liter per dag drinken. 2,5 l lijkt me veel, wat zorgt voor een slappe stoelgang.

één jaar geleden

Deze kreeg ik van de diëtiste, misschien heb er iets aan..

één jaar geleden

Misschien eens langs de huisarts?

één jaar geleden

Ik denk aan twee mogelijkheden: peuter diarree of een voedingsallergie of intolerantie. Bijvoorbeeld glutenallergie/coeliaki. Maar ik ben geen dokter.. Het beste kun je er medische hulp bij halen. Misschien beginnen bij de huisarts en wellicht daarna een diëtist zoeken die verstand heeft van kinderen en intoleranties? Kun je de eventuele klachten linken aan bepaalde voedingsmiddelen? Heeft ze behalve de diarree en nu dan twee keer koorts nog andere klachten? Groeit ze goed? Heeft ze een opgezette buik?

één jaar geleden

Ik zou ook een arts raadplegen... mijn zus haar dochtertje had ook wel heel vaak diarree van appelsap. Maar met de koorts en weinig eten plots en al zo lang diarree zou ik toch wel eens even informeren kan iets onschuldig zijn maar zou toch liever even voor de zekerheid informeren

één jaar geleden

Hee, jeetje wat sneu. Zou zeker even naar de huisarts gaan. Kan iets medisch zijn maar ook een soort patroon dat doorbroken moet worden. Reageert ze ook op bepaalde voeding? Groeit ze wel? Veel drinken doet me ook denken aan suikerziekte. Maar zou zeker even arts raadplegen.