9 Reacties

één jaar geleden

Er zullen vast meerdere zijn die zeggen dat hij er niet klaar voor is. Maar aub ga er mee door want hij moet het gewoon door krijgen de 1 is dat met 1 week en de ander met 1 maand. - elke 5 minuten naar de wc en daarop een boekje voorlezen over het potje. - vertel wat zijn “pipi” allemaal kan doen (kijk eens naar je pipi daar kan plas uit komen lukt jou dat ook?) -belonen, belonen en nog eens belonen. -zelf zijn ongelukje laten opruimen met een dweil of doek.

één jaar geleden

Ik heb het stap voor stap gedaan , eerst gewoon blote kont door de woonkamer en na 2 dagen ging hij ineens uit zich zelf op het potje mocht me ook niet mee bemoeien dan wou die er niet op , maar als ik in de keuken bezig was zag ik hem er zo heen lopen en erop zitten en wat doen . Een week zo laten lopen , en als we ff snel naar de winkel gingen moest die eerst ff op de wc en als we terug kwamen ook . nu al 2 week droog . Zijn nu met onder broek bezig gaat goed wel wat meer opletten , en volgende week de broek erbij aan wel een makkelijke broek dan . En op de bank 1 puppy pad liggen daar zat die dan op voor het geval dat maar niet nodig gehad

één jaar geleden

Wij zijn ook een beetje gestart. Ene dag gaat het beter als de andere dag.. ik leg er nog niet te veel druk op.. ik denk het komt vanzelf. Ik heb een potjes grabbel ton gemaakt, met allemaal kleine cadeautjes erin. En elke keer als hij dan iets op het potje heeft gedaan mag hij grabbelen..

één jaar geleden

Besloten om wel door te gaan en wat vaste momenten in te plannen. En nu moeten we naar de Action om een grabbelton te maken wat dat klinkt als een top idee😊Bedankt voor de tips

één jaar geleden

Reactie op Manu26

Wij zijn ook een beetje gestart. Ene dag gaat het beter als de andere dag. ...
Pak jij vaste momenten of wacht je tot dat Jesse het aan geeft?

één jaar geleden

Reactie op Leviatha

Pak jij vaste momenten of wacht je tot dat Jesse het aan geeft?
Vaak geeft hij het zelf aan. Maar soms is hij dan ook net te laat.. En als hij veel gedronken heeft, dan wacht ik even en dan zet ik hem er ook op. Of als hij net wakker is. Maar wel alleen als hij zelf wil, of ik zet hem voor de tv op de potje 🫣🤪 wil ook nog wel eens helpen. En als het dan gelukt is. Dan mag hij zelf zijn plasje of poepje in de wc gooien, vind hij ook fantastisch haha. En idd die grabbelton, en de action leeg kopen met kleine cadeautjes. 🤭

één jaar geleden

Reactie op messymommy

Er zullen vast meerdere zijn die zeggen dat hij er niet klaar voor is. Maar ...
Elke 5 min op de wc zal ook niet voor iedereen werken. Mijn zoon zou dat echt niet leuk vinden als ik hem de hele dag iedere 5 min op de wc zet, om dan vervolgens een boekje te lezen. Denk dat je het vooral leuk moet houden

één jaar geleden

Reactie op dewinter

Elke 5 min op de wc zal ook niet voor iedereen werken. Mijn zoon zou dat ec ...
Als dat voor jou niet werkt moet je dat niet doen, ik vertel enkel wat voor mij heeft gewerkt en hij vond het super leuk want er maakte er een spelletje van😊

één jaar geleden

Reactie op dewinter

Elke 5 min op de wc zal ook niet voor iedereen werken. Mijn zoon zou dat ec ...
Eens