8 Reacties
5 maanden geleden
Onze dochter is ook net 3 geworden. Wij hadden dit jaar een Fien & Teun traktatie. Met daarbij juist voor elk kind een boekje. Ik denk dat elke ouder moet doen waar hij zichzelf goed bij voelt als het gaat om wel of geen cadeautje bij de traktatie.
Ik snap wel je punt met een waterpistool. Speelgoed pistooltjes wil ik hier in huis eigenlijk niet hebben. Het enige wat mijn dochter heeft is een waterpistool die roze met paars is met een unicorn erop (bij de Action weg) en wij hebben veel van die waterspuit dingen zoals in de afbeelding (maar dan zonder die rietjes aan de voorkant haha).
Als je voor iets van een waterpistool kiest zou ik eerder zo iets doen.
5 maanden geleden
Jesse heeft dit getrakteerd op de peuterspeelzaal. Aan de achterkant van het visje heb ik een zakje snoep gedaan. ( haribo zakje)
Trakteer gewoon wat je wil, als het ouders niet aan staat kunnen ze het alsnog weg gooien.. je kunt niet met iedereen rekening houden.
Jesse komt ook wel eens thuis met snoep waar geen zakje omheen zit, dit gooi ik bijv weg ik vind dat vies . Of gevaarlijke snoepjes krijgt hij ook niet 🤭
5 maanden geleden
Waterpistolen zijn toch juist heel leuk? Ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die daar iets op tegen hebben. Ik vind dit zelf een beter cadeau dan alle lolly's die mijn dochter krijgt op de opvang. Ik denk inderdaad dat je gewoon moet doen wat jullie leuk vinden. Wij hebben dit jaar een suprise ei van paw patrol en een voorleesboekje van Paw Patrol gedaan. Vorig jaar waren het plastic dieren met een doosje rozijntjes op hun rug