26 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op mmhut
Even dit topic nieuw leven inblazen hoor! Mijn dochter van 15 maanden kan a ...
Wij hebben ook een late loper, maar wel een bouwer haha! Torens bouwen, blokjes zetten, zelfs met stift kleuren in kleurboek... trots op alles 😆 maar ga zo blij zijn als hij alleen kan stappen, mijn rug ocharme 😆
2 jaar geleden
Mijn zoontje van 15 mnd rent al als een gek rond. Klimt overal op. Rent zelfs door de vensterbank 😅 bouwen heeft ie veel minder geduld voor. Soms enkele blokjes en dan word alles weer door de kamer gegooid. Hij is wel heel sociaal en iedereen die hij ziet word begroet met: hee hee!. 🙈
2 jaar geleden
Hier zoontje van 15 maanden, stappen deed hij al op 10 maanden was er vroeg bij hij brabbelt vol op maar echt woordjes nog niet. Verder begrijpt hij wel veel dingen als we zeggen de tut ligt daar of we gaan jasje aandoen weet hij drekt wat we bedoelen. Ik heb geluk met slapen meestal rond iets na 20 uur slapen tot 7:30/8:00 en nog 1 dutje van 12:30 tot 14/14:30
2 jaar geleden
Hier zoontje van 15 maanden, stappen deed hij al op 10 maanden was er vroeg bij hij brabbelt vol op maar echt woordjes nog niet. Verder begrijpt hij wel veel dingen als we zeggen de tut ligt daar of we gaan jasje aandoen weet hij drekt wat we bedoelen. Ik heb geluk met slapen meestal rond iets na 20 uur slapen tot 7:30/8:00 en nog 1 dutje van 12:30 tot 14/14:30
2 jaar geleden
Reactie op Anke34
Haha dat begroeten doet ons zoontje ook bij iedereen die hij tegenkomt😄
HAha leuk is dat hè… vind altijd zo jammer dat veel mensen in de supermarkt enZ er niet op reageren. Dan is ie echt teleurgesteld. Gelukkig ook een hoop mensen die wel terug groeten 🙈