20 Reacties

5 jaar geleden

Ik ga ook trouwen begin mei. Ben dan 6,5 maand zwanger. Ik zag mooie jurken bij bellyfashion.nl. Ze hebben ook ‘feestjurken’ ipv trouwjurken. Ik wil zelf ook niet echt een trouwjurk, maar wel mooi shinen natuurlijk.

5 jaar geleden

Ik ga over een maand ook trouwen, dan ben ik tegen de 20 weken zwanger. Heb een paar hele leuke jurken besteld bij Asos!

5 jaar geleden

Ik ga trouwen in april en ben dan 28 weken. Ik heb ook zitten kijken bij bellyfashion.nl

5 jaar geleden

Asos heeft hele leuke jurkjes

5 jaar geleden

Gefeliciteerd!! Ik heb geen tips voor een jurk. Maar ik kan je wel vertellen dat je ook met z’n twee en eventueel je getuigen er bij, een schitterende dag kan hebben! (Zo zijn wij getrouwd nog voor alle maatregelen) Geniet er van ❤️

5 jaar geleden

Bij zalando had ik mijn trouwjurk besteld 😅

5 jaar geleden

Ik ga in april trouwen! Fijn topic dit. Ik was ook al aan het zoeken.

5 jaar geleden

Ik zou misschien sowieso nog even wachten met kopen als ik jou was. Ook niet te lang natuurlijk, maar het lijkt me lastig om nu iets te kopen wat dan perfect zit. Moeilijk in te schatten omdat je lichaam nu zo snel kan veranderen. Daarnaast is er misschien over een maandje al wat meer keuze weer in jurkjes, bijvoorbeeld bij H&M gewoon.

5 jaar geleden

Bij C&A op de site zag ik ook witte positietrouwjurken staan. Ik weet niet waar je woont, maar Panimoda heeft ook veel keuze in trouwjurken.

5 jaar geleden

Asos.com heeft een mooie betaalbare lijn!

5 jaar geleden

Over een maand ga ik registreren met een intiem groepje mensen. Tot nu toe nog geen jurk gevonden waar ik echt helemaal voor ga. Veel gewone jurkjes terwijl ik echt wil shinen. Hebben jullie nog tips?

5 jaar geleden

Je kunt eens kijken bij bellyfashion of Pani Moda. Bij Bonprix hebben ze ook positie trouwjurken.

5 jaar geleden

Oeh ik heb dit weekend een jurk gekocht bij bellyfashion! Die rekken goed mee!

5 jaar geleden

Reactie op Debby1987L

Oeh ik heb dit weekend een jurk gekocht bij bellyfashion! Die rekken goed m ...
Daar ga ik zaterdag heen om een trouwjurk te kopen. Wij gaan volgende maand trouwen (ook administratief) maar willen er toch een momentje van maken. Ik ben nu 24 weken, en 28 weken als ik trouw

5 jaar geleden

Reactie op Jannigje

Daar ga ik zaterdag heen om een trouwjurk te kopen. Wij gaan volgende maand ...
Wat leuk! Bij ons net zo! Maar we willen er toch een klein feestje maken met een prinsessenjurk! Veel plezier alvast!

5 jaar geleden

Ik ben exact vandaag een jurk gaan kiezen in een zwangerschaps kleding zaak in België die trouwjurken verkoopt van Tiffany Rose, ook specifiek voor zwangere vrouwen, dus rekken lekker mee of zijn zwierig op de juiste plekken. Wij trouwen ook over ongeveer 4 weken. 😊

5 jaar geleden

Wat leuk! Wij gaan 4 juni waarschijnlijk trouwen op het gemeentehuis. We zouden gaan trouwen met een groot feest... maar ja...dat dus. De jurk weet ik nog niet. Waarschijnlijk een goedkope en we gaan ook een shoot regelen. Hopelijk kan mijn familie overkomen voor een diner. Een tip die ik had gelezen. Vanaf 7 maanden is het beter om een lange jurk te nemen. Een korte schijnt er raar uit te zien als je buik te groot is. Veel plezier! En laten we foto’s posten ❤️

5 jaar geleden

Ik heb deze via marktplaats gescoord. Van iemand overgenomen die hem zelf ook gedragen heeft bij het trouwen en daarna niet meer. Zo goed als nieuw dus. Is van mamalicious. Weet niet of ze die nog hebben, maar wie weet staat er nog wat leuke op marktplaats.

5 jaar geleden

Wat leuk? Gefeliciteerd 🥰! Ik weet niet waar je vandaan komt maar je hebt een jurken winkel in Amsterdam, Honneloeloe die echt van allerlei soorten jurken heeft dit je kan huren (en kopen).. Wie weet zit daar wat tussen? Ze hebben ook een website.