17 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje gebruik deze tuitbeker van difrax. Komt van de Kruidvat en was 9,99 euro. Hele fijne tuitbeker en lekt ook niet.

3 jaar geleden

Ik volg even... Ons meisje is nu 9 maanden en heb al een aantal bekers geprobeerd en blijf aanbieden. Maar of het lekt, of ze snapt het nog niet of het is alleen spelen ermee 🙊 Extra drinken naast dr flessen gaat nog niet zo best... Heb nu een rietjesbeker van de Hema, tuitbeker van Nuby met gewone speen en tuitspeen, tuitspeen op dr kleine dr brown flesje.... 🤷🏼‍♀️
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Ik heb die van Nuby! Mijn meisje is 9 maanden nu en het pakken van de tuit beker en in haar mond doen is nu gaande. Alleen het begrijpen van hoofd naar achter zodat het water in de speen komt moet ze nog even begrijpen haha.

3 jaar geleden

Wij hebben deze op aanraden van het consultatiebureau. Mijn dochter snapte er eerst niks van maar al snel had ze het door ☺️👍🏼 Ze kan hem op z’n kop houden zonder te lekken, alleen als hij valt lekt hij.

3 jaar geleden

Reactie op HappyMum

Wij hebben deze op aanraden van het consultatiebureau. Mijn dochter snapte ...
Is deze van kruidvat?

3 jaar geleden

Reactie op 500

Is deze van kruidvat?
Munchkin beker heet hij. Ik heb hem online besteld.

3 jaar geleden

Wij hebben alle bekers denk ik wel geprobeerd. Hij wilde alleen uit een beker drinken maar nu hebben we de avent rietjesbeker en daar drinkt hij wel heel goed uit kan je bij de kruidvat/etos kopen

3 jaar geleden

Reactie op HappyMum

Deze hebben wij ook! Lekt idd (bijna) niet. Mijn zoontje kan de beker op de kop houden terwijl hij de bovenkant indrukt dus dan loopt het er alsnog wel n beetje uit 😆 maar echt een fijne beker om mee te nemen ook. Plastic zakje eromheen (voor het geval dat) en kan zo in de tas mee. Duurde wel eventjes voordat hij het snapte. Volgens mij €10,- via bol gekocht.

3 jaar geleden

Reactie op HappyMum

Wij hebben deze ook en idd eerst snapte ze er niks van (of deed ik hem te vol dat ze hem niet omhoog kreeg😇haha) en nu drinkt ze er super goed uit!!!! Munchkin 360graden, kun je bij alle babywinkels zoals prenatal en babypark krijgen. En volgens mij is hij daar nu zelfs in de aanbieding😋

3 jaar geleden

Tip om kindjes te laten wennen aan de munchkin beker: klein laagje water op de beker (dus op de buitenkant) leggen zodat ze dat eraf “slurpen”, dan krijgen ze meteen door hoe het werkt. Ging hier super!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op HappyMum

Deze is top die hebben wij ook. Van Munchkin.

3 jaar geleden

Ik heb een tuitbeker van kruidvat. Lekt niet en snapte hij meteen

3 jaar geleden

Munchkin is hier in de kast verdwenen. Ze snapt het concept niet helemaal en heb het idee dat ze daardoor ook te weinig binnen krijgt. Heb nu de nubby drinkbeker met 2 verschillende opzetstukjes. Je kan hem ook zonder de handvaten gebruiken.

3 jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Munchkin is hier in de kast verdwenen. Ze snapt het concept niet helemaal e ...
Nûby*

3 jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Munchkin is hier in de kast verdwenen. Ze snapt het concept niet helemaal e ...
Deze hebben wij ook! Maar geen succes nog, beide spenen/tuiten niet... Word alleen maar mee gespeeld 🙊

3 jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

Deze hebben wij ook! Maar geen succes nog, beide spenen/tuiten niet... Word ...
Ja ik begeleid haar wel met deze. Maar hij lijkt erg op haar avent melkfles dus hoop uiteindelijk dat ze met de tuit en handvaten eraan eruit gaat drinken. Op het kdv doen ze water in haar eigen “melkflesje”. Hier drinkt ze zelfstandig uit. Misschien ook een idee voor jullie?

3 jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Ja ik begeleid haar wel met deze. Maar hij lijkt erg op haar avent melkfles ...
Dat doen we ook afwisselend 😉 Ze drinkt dr melk uit de dr Brown fles met difrax speen, heb de kleine variant van toen ze net geboren was nu met dezelfde speen voor thee/water. Op het kdv doen ze water drinken uit open beker oefenen/aanleren, tuitbekers etc hebben ze niet.