15 Reacties

één jaar geleden

Ik vier het vanaf half 3 na zijn middag slaap met aansluitend een bbq. En verder gewoon taartje .

één jaar geleden

Wij hebben wel eens een buffet laten bezorgen.. hadden we verschillende soorten kip, in verschillende marinade en 2 grote pannen vol met nasi en bami.. Maar je zou ook andere buffetten kunnen doen..

één jaar geleden

Wij gooien de bbq aan en daar kan iedereen wat van pakken. Ik voel me zelf niet fijn bij een eindtijd en mensen weg sturen, maar wil het me ook niet te lastig maken.

één jaar geleden

Kippie pan bestellen. Gooi je aan de stroom en klaar. Je hebt snackpannen maar ook met maaltijden

één jaar geleden

Ik heb vorig jaar een bbq gedaan en dat doe ik nooit meer 😅 Veeel werk, veeeel geld en veeeel troep. Kippiepan is echt een uitkomst! Of broodjes kroket/hamburger/frikandel

één jaar geleden

Hier soep met brood en salades en voor de Kids en een xxl poffertjesplaat van me werk waar ik 100 poffertjes tegelijk kan bakken.. (of een vriendin in dit geval die achter de plaat gaat staan)😉

één jaar geleden

A tot Z bbq🙈

één jaar geleden

Hotdogs en hamburger op de bbq, gebakken uitjes etc, sausjes, salade zodat iedereen zelf kan samenstellen.

één jaar geleden

Wel even benieuwd naar wat voor soort salades etc jullie bij bbq en bijv. Kippiepan serveren. Hier helaas ook geen keukenwonder, dus gaan vaak voor hetzelfde (bbq verschillend vlees, verse fruitsalade, rauwkost of bijv kipreepjes op mini Turks brood met allerlei rauwkost). Wellicht doe ik nog ideeën op🥳.

één jaar geleden

En hoeveel Kippiepan op hoeveel personen 🙈?

één jaar geleden

Reactie op SofiePN91

Wel even benieuwd naar wat voor soort salades etc jullie bij bbq en bijv. K ...
Hier rauwkost, Griekse salade en 2 soorten pasta salades.. 1 met kip en 1 met tonijn.. gaat tot nu toe altijd goed😄

één jaar geleden

Taco’s doen het hier altijd goed! Alles kun je van tevoren snijden en voorbereiden. Alleen even 2 pannen kip/gehakt aanbraden wanneer de gasten er zijn. Grote salade ernaast en klaar🥰 Soep is ook makkelijk voor te bereiden en even op te warmen op de dag zelf.

één jaar geleden

Het is een tapas schotel geworden met allemaal kleine broodjes en wraps en dergelijk! Bedankt voor alle suggesties 😄. Aangezien ik op zijn verjaardag 7 maanden zwanger ga zijn hebben we dit jaar voor catering gekozen.

één jaar geleden

Ik denk bbq (alles laten klaar laten maken door de slager of een lokale partij) Of tapas achtig met wratjes, bladerdeeghapjes, stokbroodje en dipjes, fruit en geroosterde groente en evt soep Allemaal van te voren te bereiden

één jaar geleden

Reactie op Famke123

Ik denk bbq (alles laten klaar laten maken door de slager of een lokale par ...
Wratjes???