15 Reacties
één jaar geleden
Kippie pan bestellen. Gooi je aan de stroom en klaar. Je hebt snackpannen maar ook met maaltijden
één jaar geleden
Ik heb vorig jaar een bbq gedaan en dat doe ik nooit meer 😅 Veeel werk, veeeel geld en veeeel troep. Kippiepan is echt een uitkomst! Of broodjes kroket/hamburger/frikandel
één jaar geleden
Hier soep met brood en salades en voor de Kids en een xxl poffertjesplaat van me werk waar ik 100 poffertjes tegelijk kan bakken.. (of een vriendin in dit geval die achter de plaat gaat staan)😉
één jaar geleden
Wel even benieuwd naar wat voor soort salades etc jullie bij bbq en bijv. Kippiepan serveren. Hier helaas ook geen keukenwonder, dus gaan vaak voor hetzelfde (bbq verschillend vlees, verse fruitsalade, rauwkost of bijv kipreepjes op mini Turks brood met allerlei rauwkost). Wellicht doe ik nog ideeën op🥳.
één jaar geleden
Reactie op SofiePN91
Wel even benieuwd naar wat voor soort salades etc jullie bij bbq en bijv. K ...
Hier rauwkost, Griekse salade en 2 soorten pasta salades.. 1 met kip en 1 met tonijn.. gaat tot nu toe altijd goed😄
één jaar geleden
Het is een tapas schotel geworden met allemaal kleine broodjes en wraps en dergelijk! Bedankt voor alle suggesties 😄. Aangezien ik op zijn verjaardag 7 maanden zwanger ga zijn hebben we dit jaar voor catering gekozen.