17 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Mervve
Nest indoor camera 🙌🏼🙌🏼
Dat hebben we net niet gekozen, als je eens op weekend gaat dan heb je problemen als je geen internet hebt 😀. Wij hebben een angelcare met ademhalingsmatje. Luvion al veel goed over gehoord! 😁
5 jaar geleden
Reactie op Mervve
Tegenwoordig heb je toch overal internet. Hotel/huisje huren, aibnb..?
Wij gaan graag soms echt de natuur in, bv een boomhut in een bos of ergens een huisje in een nationaal park en dat is vaak zonder 😁 dus dat was voor ons een nadeel.
5 jaar geleden
Reactie op Mervve
Tegenwoordig heb je toch overal internet. Hotel/huisje huren, aibnb..?
5 jaar geleden
Wij hebben de orretti babyfoon en vrienden van ons de Luvion. Het beeld en geluid is van de orretti echt stukken beter! Wij hebben voor ons dochtertje in 8 maanden tijd 2 dure babyfoons versleten. Toen was ik het beu, dus goedkopere babyfoons met camera gaan zoeken. Uiteindelijk hebben we de orretti gekocht die u stuurt, hij is echt super. Het enige nadeel vinden wij, dat je er geen extra camera op aan kunt sluiten, maar daar is opzich de prijs ook naar. Wij hebben nu ons 2e kindje op komst is nog een orretti bijgekocht, omdat we er zo over te spreken zijn. Dan zitten we savonds gewoon met 2 schermpjes op de bank, dat vinden wij persoonlijk niet zo erg.
5 jaar geleden
Reactie op Foodie11
Wij kiezen een stralingsarme babyfoon zonder camera.
Het voelt voor mij ni ...
Hier ook. En ze zijn gemakkelijk te hacken. Wij hebben de Philips Avent babyfoon.
5 jaar geleden
Wij hebben de Philips Avent met camera. Vind het wel fijn om het te kunnen zien, mijn zoontje sliep al heel vroeg op zijn buik.
5 jaar geleden
Reactie op julymom
Ik las recensies dat de batterij snel uit valt als je hem niet aan de lader ...
Bij ons is deze nog nooit uitgevallen. Wij hebben hem in de nacht altijd aanstaan met de oplader eraan. Wij gebruiken wel de VOX stand (beeld springt aan wanneer er geluid is). Daarnaast krijg je er een extra accu bij, dus deze zou je dan ook nog kunnen verwisselen. Mijn dochter gaat 1 dag in de week naar mijn schoonouders en we geven de babyfoon dan mee. Zij gebruiken niet de VOX stand, maar hebben continu het beeld aanstaan tijdens het middagslaapje. Wij hoeven de oplader nooit mee te geven en hij heeft dan ook nog accu genoeg over voor de avond vanaf 7 uur dat mijn dochter naar bed gaat, tot ongeveer half 11 dat wij zelf naar bed gaan.
Het bereik van deze babyfoon is ook erg goed. Ik kan ermee bij de buren gaan zitten als ik zou willen.