13 Reacties
5 jaar geleden
Ja wij kijken ook of je niet zulke woorden of nicknames van kan maken. Zo ja dan skippen we die naam. Zo niet komt het goed uit
5 jaar geleden
Ik moest persoonlijk meteen denken aan soja saus. Want in het Engels betekent Soy: soja. Dus wel altijd goed om rekening mee te houden wat er van een naam gemaakt kan worden. En dus ook de uitspraak idd. Soy zou ik ook uitspreken als soi of sooi.
Uiteindelijk altijd je eigen gevoel volgen.
5 jaar geleden
Bij elke naam kan je denk ik wel wat verzinnen waarmee je iemand kan "pesten/plagen" het maakt niet uit wat er gezegd dat en of het erg klinkt. Ik werd vroeger marije meijer grasmaaier genoemd. Geen erg scheldwoord of iets maar toch niet leuk. Kinderen bedenken altijd wel wat.
Ik vind Soy persoonlijk een hele leuke naam.
5 jaar geleden
Toevallig is mijn broertje bevriend met een Soy, maar in de vriendengroep heet hij Ben. Tijdens Spaans op de middelbare school vond iedereen het namelijk hilarisch dat 'yo soy' 'ik ben' betekent, dus sindsdien gaat hij voor de jongens als Ben door het leven 😂 Hij is ook meteen de enige Soy die ik ken.
5 jaar geleden
Ik moet dan denken aan "paksoi" 🤣 maja komt ook omdat ik Aziatisch ben haha. Maar als u het een leuke naam vind... waarom meningen van anderen vragen? Jullie keuze, jullie beslissing ❤
5 jaar geleden
Hele leuke naam! Ik denk gelijk aan Soy Kroon die meedeed aan het programma 'Het Perfecte Plaatje'.
5 jaar geleden
Reactie op Minaaa
Ik moet zeggen het deed mij denken aan de term ‘Soy boy’.... een scheldwoor ...
Oh echt.. nooit gehoord haha. Dankje voor je reactie! Wij nemen het mee in onze beslissing.