23 Reacties

4 jaar geleden

Voor Max word het badje ook krap. Ik neem em nu regelmatig mee onder de douche of in bad. Gister voor t eerst in het zitje zelf in het grote bad gezeten. Vond ie fantastisch. Trappelen in t water en spetteren en hij wil steeds de douchekop in z’n mond doen😂😂

4 jaar geleden

Hi douche ik heb nu een zitbadje gekocht als je ze vasthoud werkt het ook wel

4 jaar geleden

Ik heb de stokke xl gekocht met baby inzet. Ik ben er super blij mee iniedergeval en m'n dochter ook 😅. Die trappelt wat af in dat bad.

4 jaar geleden

Samen in bad met badzitje

4 jaar geleden

Ik heb de stoke xl badje met badzitje.. hier hebben ze genoeg ruimte in.. Wat ik wel nadeel vind is dat mijn zoon heel druk en bewegelijk is in bad dat hij steeds er afglijdt.

4 jaar geleden

Reactie op Manu26

Ik heb de stoke xl badje met badzitje.. hier hebben ze genoeg ruimte in.. ...
Inderdaad dat heb ik ook, ze glijd steeds naar onder en dan moet ik haar weer terug omhoog duwen of tegenhouden. Maar ja nog even en dan kan ze waarschijnlijk in een badzitje zitten. T bad zelf vindt ik wel fijn groot, beter dan de normale stokke.

4 jaar geleden

Reactie op PBJJ

Inderdaad dat heb ik ook, ze glijd steeds naar onder en dan moet ik haar we ...
Ja klopt, badje is echt perfecte grote. Ja precies, gewoon niet bij weg lopen, (niet dat ik dat anders wel zou doen) dan is het prima te doen.

4 jaar geleden

Reactie op PBJJ

Ik heb de stokke xl gekocht met baby inzet. Ik ben er super blij mee iniede ...
Heb je hier ook een link van? Ik kan het nergens vinden... x.x

4 jaar geleden

Reactie op mrsmama

Heb je hier ook een link van? Ik kan het nergens vinden... x.x
Overal te koop, babydump, prenatal, babyplanet

4 jaar geleden

Ik heb deze aangeschaft

4 jaar geleden

Reactie op Manu26

Ik heb de stoke xl badje met badzitje.. hier hebben ze genoeg ruimte in.. ...
Deze hebben wij ook! Op het badje wordt aangegeven hoe vol hij moet, onze kleine ligt stuk minder ver onder water als op jouw foto’s. Misschien dat hij minder glijd als je hem wat minder vol doet?

4 jaar geleden

Reactie op JetteA

Deze hebben wij ook! Op het badje wordt aangegeven hoe vol hij moet, onze k ...
Ja klopt, wij doen ook meer water er in. Heb ook geprobeerd tot streepje idd maar was zelfde verhaal. Maakte niet uit, dus nu lekker veel water er in. Hij is ook wel extreem druk in bad, dat is ook niet normaal het is jammer dat ik geen filmpje kan plaatsen 🤣😅

4 jaar geleden

Ik ben nog steeds niet uit. Mijn zoon kan niet zelfstandig zitten, maar welke zitje moet ik nu aanschaffen? Hoe doen jullie dit want ik heb zo'n zitje maar hij glijd er helemaal onderuit.. ten einde raad

4 jaar geleden

Reactie op mrsmama

Ik ben nog steeds niet uit. Mijn zoon kan niet zelfstandig zitten, maar wel ...
Het badje die ik heb zit een zitgedeelte in met verhoging. Dus ze kunnen zoiezo niet onderuit glijden. Mijn dochter zit ook nog niet zelfstandig, dus ik houd haar uiteraard goed vast

4 jaar geleden

Reactie op julibabymd

Het badje die ik heb zit een zitgedeelte in met verhoging. Dus ze kunnen zo ...
Welke badje heb je met zitgedeelte en verhoging?

4 jaar geleden

Reactie op mrsmama

Welke badje heb je met zitgedeelte en verhoging?
Deze is het. Hieronder heb ik een foto gedeeld met baby erin.

4 jaar geleden

Reactie op Manu26

Ja klopt, wij doen ook meer water er in. Heb ook geprobeerd tot streepje i ...
Oke 👍🏻 wij hebben ook wel dat hij niet zo mooi in het zitje van de stokke zit. Hebben ook een goedkoop stoeltje van de blokker en daar ligt hij wel goed ik zonder te glijden maar dan steken zn beentjes een beetje omhoog 😅 die van ons is ook helemaal wild in dat badje. Alles en iedereen wordt nat en een lol dat hij heeft 🥰

4 jaar geleden

Hier gaat onze dochter zo onder de douche, lekker de handjes vrij en zij kan vrij bewegen.

4 jaar geleden

Reactie op Shirley Willemse

Hier gaat onze dochter zo onder de douche, lekker de handjes vrij en zij ka ...
Wat slim! Is dat een aankleedkussen ?