15 Reacties

3 jaar geleden

Camping La Quercia in Lazise (Gardameer Italië)

3 jaar geleden

Voorkeur voor een land? Wij waren gewoon in Nederland en heel tevreden over de camping (we zaten wel in een kids-huisje). Het was een camping van capfun , die hebben veel leuke en kindvriendelijke campings!

3 jaar geleden

Reactie op newmom21

Voorkeur voor een land? Wij waren gewoon in Nederland en heel tevreden over ...
Nee niet echt een voorkeur. Capfun ga ik eens bekijken dan!

3 jaar geleden

Ik volg

3 jaar geleden

Ik volg

3 jaar geleden

Wij hadden kinderhuisje van roompot op bad bentheim, was ook heerlijk!

3 jaar geleden

Wij zitten momenteel in Duitsland, Center Parcs Bispinger Heide, is echt een fantastisch park! Veel te doen op het park en mooie omgeving met bossen en heide om te wandelen en fietsen. Als je spullen bij prenatal koopt krijg je vaak kortingsbonnen erbij, waaronder voor Center Parcs.

3 jaar geleden

Camping Domaine de la Dragonnière in Vias, Frankrijk. https://www.zoover.nl/frankrijk/languedoc-roussillon/vias-plage/sandaya-domaine-de-la-dragonniere/camping Perfecte vakantie gehad! ☀️ 🌴

3 jaar geleden

Camping San Francesco in Italië, aan de adriatische kust! Zoveel zwembaden voor kleintjes en veel animatie, maar dat zou voor volgend jaar leuker zijn!

3 jaar geleden

Reactie op PinkPowny

Camping Domaine de la Dragonnière in Vias, Frankrijk. https://www.zoover.n ...
Raad ik ook zeker aan. Zijn wij geweest in juni. Was nog heerlijk rustig veel jonge kindjes.

3 jaar geleden

Centerparks Allgau, Zuid-Duitsland. Heel mooi park, mooie huisjes en je kan het in een dag rijden. Het was een fijne vakantie afgelopen zomer

3 jaar geleden

Ooww wat een super goed idee om een topic hierover te starten! Ik volg

3 jaar geleden

Camping de Leistert in Roggel (Limburg). Heel tevreden over!

3 jaar geleden

Wij zaten afgelopen zomer in de beach villas in Hoek van Holland. Fantastisch! Op het strand, dus Julia was de hele dag buiten aan het scharrelen. Kost wel wat, maar is elke euro waard!