17 Reacties
2 jaar geleden
Ze is verder een happy baby hoor. Wat zeurderig en hangerig maar komt niets te kort. Ik knuffel eindeloos met haar als dat nodig is.
2 jaar geleden
Nou waar jij een tijdje geleden nog een topic over je alles-eter opende en ik daar ook trots was op mijn alles eter, zit ik nu ook met hetzelfde. Alleen vlees gaat er nog een klein beetje in en de rest gaat zo tegen de grond...
2 jaar geleden
Reactie op Jessie1998
Nou waar jij een tijdje geleden nog een topic over je alles-eter opende en ...
Mijn schoonmoeder zegt dat bij ieder kind wel een keer die fase aanbreekt. Dus hopelijk is die snel weer voorbij en wordt hij weer mijn alles eter 🤭
2 jaar geleden
Als je je zorgen maakt of ze genoeg voeding binnenkrijgt; misschien wat vaker de fles aanbieden als ze die nog wel wilt?
En misschien nog wat proberen met verschillende texturen?
Onze zoon had dit een tijd terug ook met het krijgen van kiezen. Er ging nog wel wat z’n mond in maar alles kwam er ook weer na een klein beetje kauwen uit. Zacht geprakt eten ging toen wel soms. Net als yogurt.
2 jaar geleden
Reactie op Jessie1998
Nou waar jij een tijdje geleden nog een topic over je alles-eter opende en ...
Jaa haha gek he. Vlees ook.. Maar 3 of 4 hapjes.. 😭Vaak zet ik cocomelon aan zodat haar aandacht ergens anders is en van alles in haar mond kan stoppen. Dat werkt heel even, daarna niet meer
2 jaar geleden
Hier ook gehad. Duurde zo’n 3 weken. Toen ging t weer langzaam beter.
Nu eet ze alles weer!
2 jaar geleden
Reactie op happy24
En zelf laten eten? En kiezen uit verschillende dingetjes?
Jaa alles.. Potjes gaan de prullenbak in😭 vers eten, eten we zelf op. Brood gaat er het makkelijkst in.
2 jaar geleden
Hier ook drama geweest met kiezen en hoektanden (achter elkaar/tegelijk).
Aantal weken super slecht eten en alleen maar knijpfruit. Op een gegeven moment overdag maar zetpillen gaan geven en toen at hij wel.
Nu vreet hij weer als een bouwvakker.
Vanochtend, brood, pap en een ei 🥚
🤷🏻♀️
2 jaar geleden
Hier ook. Van alles eter naar letterlijk twee hapjes avondeten (zelfs haar lievelingseten) en dan is ze er klaar mee. Ze is net ziek geweest en de kiezen zijn net door, dus ik hoop dat het daar nog door komt en ze snel weer gaat genieten van het avondeten. Overdag gaat het wel nog steeds goed.
2 jaar geleden
Ons 16 maanden oude alleseter weigert ook ineens het avondeten. Overdag gaat er van alles in maar sinds een paar dagen weigert hij het avondeten wat er op zijn bordje ligt, zelfs zijn lievelingseten. Brood is op dit moment het enige wat er in gaat maar dat willen we hem niet steeds aanbieden.. Een prakje tussen het brood eet hij wel maar niet van een lepel, vork, handen noem maar op. Heeft dit met zijn hoektanden/kiezen te maken of is dit echt een fase?
2 jaar geleden
Reactie op Acv4
Ons 16 maanden oude alleseter weigert ook ineens het avondeten. Overdag gaa ...
Ik hoop zo een korte fase! Vandaag gingen er wel vier happen en een toetje in. Niet veel, maar wel wat meer gelukkig! Ik bied overigens geen ander eten aan dan hetgeen wat wij eten. Toetje krijgt ze wel altijd, of ze nu goed eet of niet.
Laten we hopen dat ze het voorbeeld van @babymaehley volgen en snel weer normaal eten!
2 jaar geleden
Hallelujah! Ons meisje eet weer volop! Ze is ontzettend verandert. Ze lijkt meer bewuster zeg maar, en gerichter naar ons toe. Eten gaat weer goed. Ze eet alles weer.. Er valt een last van mijn schouders. En ze kan zo lekker smullen en lachen. Ze is weer opgeknapt. Lichte hoest maar geen gekke buikpijn of pijn in haar mondje. Oja ze had last van tandjes maar ook van aften. We zagen 3 witte plekjes in haar mondje. Geen wonder dat ze niet wilde eten. Hopelijk zijn jullie kleintjes ook opgeknapt!
2 jaar geleden
Hier ook weer terug naar de alles eter! Haar woordenschat is ook aanzienlijk vergroot! Ze hoest nog wel, maar de eetlust is weer terug.
2 jaar geleden
Pfff hier ook ineens geen avondeten meer, sochtends pap en smiddags boterham gaat er prima in. Maar zodra savonds eten op haar bordje wordt gelegd zet ze het op een krijsen. Gisteren uiteindelijk pap, aardbeien en peer wel. Toch maar die andere dingen aangeboden, gezien de nacht ervoor ik om 2 u snachts beneden zat omdat ze zo'n honger had na t overslaan van avondeten.
Hoop zo dat het een fase is, want ze kon zo lekker smullen van pasta, nasi, etc en nu wil ze niks van dat alles savonds😣.
Ga zo kijken of ze als lunch dan warm wil eten, zodat ze wel haar groente binnen krijgt
2 jaar geleden
Reactie op Acv4
Hoelang duurde deze fase bij jullie?
Ruim een week bij ons!