17 Reacties
4 jaar geleden
Mijn zoon is 6 maanden en ook flink te vroeg geboren maar hij eet het als een trein. Hij vind het heerlijk als tussendoortje
4 jaar geleden
Die van mij moet nog niks weten van vast voedsel 馃槀 aventoe geef ik hem er wel eentje eet hij hem voor de helft op maar verder moet hij er nog niet veel van weten Haha
4 jaar geleden
Reactie op Ldm1991
Mijn dochter (6mnd) was ook prematuur. Krijgt als tussendoortjes Liga, mais ...
Haha dit herken ik, ik pak het laatste stukje altijd af 馃ぃ
4 jaar geleden
Met 5.5 maand voor het eerst gegeven. Hij vind het fantastisch .het is wel een grote bende en qllrs zit er onder. Ook de liga koekjes van 6+ vind hij heerlijk
4 jaar geleden
Ik geef mijn zoontje van 6 maanden een maisvinger van ella's kitchen en een soort rijstpapierwafeltjes. Maar zeker niet elke dag, daar komen we soms ook niet eens aan toe 馃槄
4 jaar geleden
Reactie op Foodie11
Even nieuwsgierig.. Ik lees hier over liga koekjes. Waarom geven jullie die ...
Volgensmij zit er geen meerwaarde aan en is het een tussendoortje. Ik heb ze ook in de kast liggen maar wacht er nog even een paar maanden mee.
4 jaar geleden
Reactie op Foodie11
Even nieuwsgierig.. Ik lees hier over liga koekjes. Waarom geven jullie die ...
De mijne is een hele slechte eter dus alles wat die binnen krijgt hoe beter zijn maagje moet gaan oprekenen namelijk
4 jaar geleden
Reactie op DemiJJ
Heb 'm al paar keer een maisvinger gegeven. Moest er even aan wennen maar g ...
Hoe doe je dat dan met de Kipfilet?
4 jaar geleden
Mijn dochter is nu gecorrigeerd 6maanden, 9weken te vroeg geboren. Sinds een week geef ik haar maisvingers. Ze vindt het heerlijk