18 Reacties

3 jaar geleden

Lastig nu he...🙈 Hier wisselend, heb een gebreid vestje van de Hema, een gevoerd vest/jasje van de Hema van afgelopen voorjaar die ze nog redelijk past... Maar ga wel kijken voor een soort tussenjas/gevoerd regenjasje ofzo. Winterjas nu nog niet, als het straks echt kouder word dan heeft ze er dan niet zoveel meer aan.

3 jaar geleden

Voor nu een bodywarmer met een sweater en volgende maand lekker een gevoerde regenjas en mochten de temperaturen rond de 5/6/7 of eronder komen dan een winterjas

3 jaar geleden

Ik bedenk meestal wat ik zelf fijn vind voor mezelf en doe dan ongeveer hetzelfde voor mijn zoontje. Kan per dag wisselen want vorige week was t nog korte broek en nu lange mouwen en dik vest en de voetenzak weer in de wagen. Winterjas gaat eerdaags ook gewoon aan als het echt koud is. Laagjes zijn ook altijd een goede oplossing.

3 jaar geleden

Waar kijken jullie voor een tussenjas / gevoerde regenjas? Vind het maar lastig hoor!

3 jaar geleden

Hangt er vanaf of ze in de wagen zit of op de fiets. In de wagen gaat nu nog wel met leren slofjes en een teddy jasje van z8. Als het later deze week kouder wordt in de ochtend (bij het naar school brengen) doe ik een dekentje over haar heen. Ik wacht nog even met de voetenzak. Op de fiets krijgt ze straks een overal van wol aan. Ze heeft het wel snel koud moet ik zeggen. Winterjas moet ik nog kopen.

3 jaar geleden

Reactie op Hendriannee

Waar kijken jullie voor een tussenjas / gevoerde regenjas? Vind het maar la ...
Ielm heeft mooie pakjes, maar dan zou je er nog wel iets onder moeten doen, want het is niet warm genoeg. Het is wel wind en waterdicht. Ze hebben ook alleen jasjes volgens mij en super leuke printjes 😍 @TS ik heb nu een hele dik vest en wil liefst nog even wachten met een winterjas, want anders heeft ze er in de winter door gewenning niet genoeg aan denk ik 🤔 ik laat haar nu niet kou leiden hoor, maar evt een dekentje erover en het gaat prima! Straks in de winter doe ik een wollen pak, met daarover een ielm pakje voor wind- en waterdichtheid.

3 jaar geleden

Dit is geheel naar eigen inzicht vind ik. Ik zag vanmorgen een kindje met korte broek op de fiets. En een ander in een winterjas 💁🏼‍♀️

3 jaar geleden

Gisteren al een winterjas aan gehad toen we naar de voetbalwedstrijd van papa gingen kijken. Ik kijk gewoon per dag.

3 jaar geleden

Ligt eraan. Als je op de fiets moet zou ik lekker een winterjas aan doen. Hier draagt ze nu een gewone parka. Ik heb ook een gevoerde parka. En als t echt koud wordt doe ik der winterjas aan.

3 jaar geleden

Ligt aan het weer. Vandaag had ik een tussen/regenjas van de Hema aangedaan (nu trouwens 30% korting) was perfect. Heb ook vestjes van verschillende diktes en een winterjas. Net wat ik zelf ook aandoe!

3 jaar geleden

Reactie op Hendriannee

Waar kijken jullie voor een tussenjas / gevoerde regenjas? Vind het maar la ...
https://www.hema.nl/kind/jongenskleding/jongensjassen/kinderjas-met-capuchon-legergroen-1000028113.html. Deze heb ik vandaag gehaald! Echt perfect voor nu. En maat 86/92 is iets ruim (niet al te veel) zodat er ook nog een trui onder kan

3 jaar geleden

Deze dus

3 jaar geleden

Reactie op newmom21

Deze dus
Wat leuk 😍. Welke maat heeft hij normaal? Ben zo bang dat 86/92 zoveel te groot is.

3 jaar geleden

Reactie op Hendriannee

Wat leuk 😍. Welke maat heeft hij normaal? Ben zo bang dat 86/92 zoveel te ...
Hij heeft 80 en sommige dingen 86. De mouwen zijn ook wel omgeslagen hoor, maar deze maar gaat prima! Valt meer als een 86 dan een 92

3 jaar geleden

Reactie op newmom21

Deze dus
Die bedoelde ik ook idd! Ga 'm hier denk in t roze halen 😍

3 jaar geleden

Reactie op newmom21

Hij heeft 80 en sommige dingen 86. De mouwen zijn ook wel omgeslagen hoor, ...
Ik heb hem besteld in het roze, ben heel benieuwd!

3 jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

Die bedoelde ik ook idd! Ga 'm hier denk in t roze halen 😍
Zojuist gehaald in maat 86 😃 Ons meisje is 14 maanden, draagt bovenkleding maat 74/80, zitten net in zo'n overgang naar volgende maat....en verschilt ook beetje per winkel. Jas is wat ruim, maar kan ze er mooi voorlopig mee doen!

3 jaar geleden

Ik heb haar een regenjasje met dons gekocht voor nu maar 86 want het is idd te fris om zonder jas te lopen