18 Reacties

5 jaar geleden

Ik drink nu mama thee van de kruidvat. Vind m lekker, daarnaast drink ik veel rooibosthee.

5 jaar geleden

Grappig, ik ben vandaag ook precies 5 weken zwanger (eigen berekening) en heb deze vraag onlangs ook gesteld. Ik drink momenteel de kruiden munt thee van Jumbo en begreep dat gember ook mag!

5 jaar geleden

Hier ook precies 5 weken. Ik drink gember thee en muntthee.

5 jaar geleden

Fruit fusion van pickwick. Daar zit eigenlijk geen thee is dus volledig veilig

5 jaar geleden

Mag groene thee van pickwick?

5 jaar geleden

Veel rooiebosthee drink ik.

5 jaar geleden

Rooibosthee mag je wel hebben die drink ik nu ook. Hou van groene thee maar nu word het de komende tijd rooibos

5 jaar geleden

Reactie op Madje

Mag groene thee van pickwick?
Liever niet ivm caffeine

5 jaar geleden

Grappig, ik ben vandaag ook precies 5 weken zwanger (eigen berekening) en h ...
Je mag volgens mijn niet alle kruiden zou je even moeten na kijken maar wel een goeie tip

5 jaar geleden

Ik doe wat verse gember met een stukje Citroen in heet water! Even wennen maar smaakt goed.

5 jaar geleden

Je mag volgens mijn niet alle kruiden zou je even moeten na kijken maar wel ...
Klopt, maar hier zit alleen pepermunt in en dat mag wel.

5 jaar geleden

Ahh, ik had in gedachte dat groene thee wel zou mogen, maar ik zie online ook dat dat niet de bedoeling is. Ik drink veel rooibos thee. Als je rooibos drinkt moet je wel even checken of het niet een versie met kaneel is. Teveel kaneel is ook weer niet goed. (In veel december snoepgoed zit ook kaneel, dus niet overeten aan de kruidnoten! ;) ) Qua thee moet je naast kaneel ook venkel, zoethout, kamille, anijs en lavendel met mate drinken.

5 jaar geleden

Cafeïnevrije thee van Zonnatura!

5 jaar geleden

Rooibos mango van pickwick is ook lekker! Zonder cafeïne

5 jaar geleden

Ik heb vorige week precies hetzelfde gedacht en bij Simon Levelt staat op de website precies welke thee soorten zij hebben die cafeïne/theïne vrij of arm zijn. Ik heb bijvoorbeeld ook de zwarte en groene besteld om soms even van smaak te wisselen!

5 jaar geleden

Reactie op Liesje15

Rooibos mango van pickwick is ook lekker! Zonder cafeïne
Dat is echt mijn favoriet 😍

5 jaar geleden

Verse munt of gember

5 jaar geleden

Brandnetelthee. Helpt ook nog eens wanneer je (evt later in je zwangerschap) vocht vasthoudt.