15 Reacties
2 jaar geleden
Weet niet of het zo ook bij jullie is maar wij hebben ons kdv gekozen naar de opvoedstijl (montessori 😁) misschien zou je kunnen zeggen dat het een fijnere overgang is strakjes voor naar de basisschool dat het in dezelfde stroom ligt? Ken ook mama’s die het belangrijk vonden dat de kindjes van het kdv samen naar dezelfde school konden gaan en dus niet hun vriendjes verloren! Of zeggen dat de 5 weken vakantie niet elk jaar opgevuld kan worden en daarmee het kdv een makkelijkere keuze is 😊. Snapt ze vast wel!!
2 jaar geleden
Reactie op mmhut
Oh, liet ze dat zo erg merken?! 🙈
Ja helaas wel. Ze vond het achterbaks en ze speelde het persoonlijk door te zeggen dat ze dit van iedereen haf verwacht behalve van mij. Waarschijnlijk omdat ik per januari van dagen wilde wisselen. Daarnaast vond ze dat ik dit had moeten vertellen dat ik hem ergens ander shad ingeschrevn Wist ik veel dat er zo snel plek zou zijn..
2 jaar geleden
Reactie op Adff
Ja helaas wel. Ze vond het achterbaks en ze speelde het persoonlijk door te ...
Ik vind hier niets achterbaks aan. Je hebt toch een contract met opzegtermijn oid en je houdt je toch gewoon aan de afspraken? Er is toch verder ook geen verplichting om voor altijd bij haar te blijven?
Jij bent vrij om te stoppen deze dienst af te nemen en elders te zoeken, met welke reden dan ook, zelfs zonder reden te hoeven aandragen. Je bent haar geen verantwoording verplicht.
Ik hoop dat ze over haar trots heen kan stappen en de laatste periode nog wel lief voor je kindje zorgt.
Met de krapte in de opvang neem ik daarnaast ook aan dat ze snel weer een nieuwe klant vindt…:)
2 jaar geleden
Reactie op Adff
Ja helaas wel. Ze vond het achterbaks en ze speelde het persoonlijk door te ...
Oh meid dit klinkt zo herkenbaar. Ook gehad, erg van gebaald maar precies wat happy24 zegt, je hebt een zakelijke overeenkomst met iemand, je bent haar geen verantwoording schuldig. Tuurlijk mag je gastouder balen en dit tegen je zeggen maar ze gedraagt zich alsof je haar oma schap afpakt…. Poeh die vrouw heeft een issue, niet jij hoor.
Niet gaat draaien of uitleggen waarom met smoesjes. Je staat in je volste recht en dat je het nu al meld is meer dan netjes.
Heel veel plezier bij het kinderdagverblijf ik hoop dat je kindje z’n draai snel zal vinden
2 jaar geleden
Reactie op Coco
Oh meid dit klinkt zo herkenbaar. Ook gehad, erg van gebaald maar precies w ...
Nou! Precies dit! Had het niet beter kunnen zeggen…. Wat een sneu gedrag zeg! Ik denk dat je nu al weet dat je de juiste keuze voor je kindje hebt gemaakt 😌😉
2 jaar geleden
Thanks voor jullie support. Vind en vond de reactie best intens en heb wel even getwijfeld om te zeggen dat we hem op t kdv hadden ingeschreven. Ik zag daar eigenlijk meer nadelen van in dan voordelen.. het telefoongesprek eindigde ook best koud en vind het spannend om ons kind weer weg te brengen voel ik.
2 jaar geleden
Zo lieve ouders, vanochtend de kleine weggebracht. Ze was echt heel lief tegen mijn zoon gelukkig. Wel zocht ze bij mij naar duidelijkheid en dat ze het echt naar vond dat ik dit had gedaan. Wederom gaf ze aan; ik had jou nooit moeten vertrouwen heb een goede maar dure les gehad. Ze maakt het persoonlijk terwijl dit echt een keuze is in het belang van de kleine.
Vind erg lastig. Nog 5 wk te gaan (9 dg) als ze morgen nog zo doet zit ik erover te denken om het gastouderbureau in te lichtenm
2 jaar geleden
Reactie op Adff
Zo lieve ouders, vanochtend de kleine weggebracht. Ze was echt heel lief te ...
Wow wat een reactie…. Ik zou zeker het gastouder buro inlichten. Heb je een contract dat zij vervanging moeten regelen bij ziekte? Daar valt dit gedrag ook onder wat mij betreft.
Poeh wat naar voor je zeg! 🦋
2 jaar geleden
Reactie op Adff
Zo lieve ouders, vanochtend de kleine weggebracht. Ze was echt heel lief te ...
Wow...ik zou nu al je gastouderbureau inlichten. Al is het maar om je gevoel even uit te spreken. Ze had jou nooit moeten vertrouwen? Wat is dat nou weer voor uitspraak... Je hebt toch gewoon een zakelijke overeenkomst en bent daar vrij in om dat te wijzigen, je hebt het netjes aangegeven. Dat zij dat jammer vind prima, maar ze moet het niet persoonlijk gaan maken en jou iets aanpraten alsof je iets heel raars hebt gedaan.