10 Reacties

4 jaar geleden
Reactie op Mervve
Wat ik weet heeft het twee oorzaken;
1 hepatitis b
2 vervette lever ( grot ...
Aah okee denk dan niet dat dat het is want heb van beide geen last. Dus even afwachten. In iedergeval bedankt voor je reactie

4 jaar geleden
Reactie op Babygirl 21-07
Volgens mij kan dit ook door zwangerschapscholestase komen..
Ik heb geen jeuk ofzo en andere klachten behalve af en toe wat pijn in mijn rechterzijde. En mijn galwaardes ben ik ook op geprikt die waren gewoon goed. Dus beetje vreemd allemaal

4 jaar geleden
Ik had verhoogde leverwaardes en dat kwam uiteindelijk door 3 leveradenomen in mijn lever. Verder wel ongevaarlijk, maar moest toen wel stoppen met de pil omdat ze niet wisten of het hormonaal was. Nu ben ik extra onder controle bij de MDL arts. Ook omdat ik de ziekte van Crohn heb.

4 jaar geleden
Ik heb afwijkende leverwaarden...maar die staan los van de zwangerschap. Ik blijk het syndroom van Gilbert te hebben wat heel vaak voor komt alleen de meeste mensen weten het niet en ervaren geen klachten.
Oppassen met alcohol is een ding en ik ben met momenten extra moe en duizelig. Maar geen idee of dit is wat jij hebt.
Heb je al meer van de huisarts gehoord?

4 jaar geleden
Reactie op Eszieh
Ik heb afwijkende leverwaarden...maar die staan los van de zwangerschap. Ik ...
Ik moest vanmiddag mijn bloeddruk laten meten bij de assistente en die was gewoon goed. En nu even afwachten wat de huisarts wil. Moet morgen weer even bellen om te horen dus ben benieuwd voor nu ga ik me er nog niet te druk meer om maken. Want als het niet goed had geweest hadden ze er wel gelijk wat aan gedaan. Voor nu geniet ik lekker van de kleine in mijn buik en de schopjes.

4 jaar geleden
Reactie op lucy92
Hi! Toevallig dat ik lees dat je de ziekte van Crohn hebt. Ik heb ook de zi ...
Ik lijk nu iets minder last te hebben dan normaal. Hoe gaat het bij jou?