7 Reacties
5 jaar geleden
Ik kwam rond 20 weken gedwongen thuis te zitten vanwege mijn bloeddruk. Van altijd super druk en bezig zijn naar stil zitten... Ik werd GEK van mezelf. Kon geen rust vinden, kon me nergens op concentreren, wilde honderd dingen doen en had aan het einde van een dag eigenlijk precies niets gedaan. Heeft me de nodige weekjes gekost om daar vrede mee te vinden. 🙈 Dus ik snap je helemaal! Volgens de zwangerschapshaptonoom was het niet verwonderlijk. En moest ik me er maar gewoon bij neerleggen dat het een tijdje zo zou voelen. Hoe harder je er tegen vecht hoe langer het duurt.
Ik schreef elke dag 2 of 3 taakjes op en ook hoelang ik daar mee bezig zou zijn. Als ik dat dan gedaan had dan voelde ik me niet compleet nutteloos aan het einde van de dag.
5 jaar geleden
Ik herken het helemaal! Ik plan mijn hele dag vol. Allerlei suffe klusjes. Zo niets voor mij, “rusten”. Maar mijn lichaam vraagt het op een gegeven moment wel.
Wat ga jij allemaal doen vandaag? Misschien inspireren we elkaar wel 😂
5 jaar geleden
Ik zit al een tijdje thuis, maar mijn dagen zijn zo gevuld. Echt er is zoveel te doen in huis. Vandaag maar mezelf een dagje me time gegund. Mijn zoontje is mee met papa om oma naar Schiphol te brengen. Ga wel nog de wasjes opruimen en de badkamer schoonmaken maar goed moet gedaan worden anders krijg ik daardoor geen rust in mijn hoofd 😅
5 jaar geleden
Reactie op Debby1987L
Ik herken het helemaal! Ik plan mijn hele dag vol. Allerlei suffe klusjes. ...
Ik ben vanmorgen begonnen met de mandjes en spullen van de hondjes allemaal wassen enz. Was er 1 ziek en alles onder gespuugd. Nu laatste wasje erin zitten. Verder ga ik strax nog naar stal om m’n paard te doen. Wat ik verder ga doen moet k nog ff bedenken🤷🏼♀️🙈