14 Reacties

5 jaar geleden

Ik woon in de hoekse waard, daar is niet zoveel keus. Ik heb de dichtsbezijnde gekozen

5 jaar geleden

Ik heb online gezocht naar de 5 plekken die het dichts bij me zijn. Ik weet al dat ik in een ziekenhuis zal moeten bevallen, dus heb ik specifiek gekozen voor een verloskundige waar 1) meer dan 2 verloskundige werken 2) een samenwerking heeft met het ziekenhuis waar ik wil bevallen als dat het geval gaat zijn 3) die in samenwerking is met kraamzorg Ik wilde geen zzper achtige verloskundige, maar echt een praktijk zodat er meerdere mogelijkheden zijn. Je kan eventueel ook je huisarts kunnen vragen of zij een ‘voorkeur/recommendation’ hebben

5 jaar geleden

Ja dat klopt met me dochter werd ik altijd door verwezen naar verloskundige dat is 4 jaar geleden met een brief had net ook huisarts gebelde die zij je kan gelijk bellen zonder verwijs brief ik heb de dichts bijzijnde maar ik word toch verplaatst naar het ziekenhuis eerste afspraken worden door verloskundige tweede word ik naar ziekenhuis verwezen door me gezondheid klachten

5 jaar geleden

Hier ook weinig keuze, maar eerlijk is eerlijk, de VK die mijn controles deed is tot nu toe nog nooit bij een bevalling van mij geweest. Ze waren beide poliklinisch in het ziekenhuis.

5 jaar geleden

Kijk naar reviews op internet ☺️

5 jaar geleden

ik heb gekozen voor een caseload verloskundige! dan heb je altijd dezelfde.. je betaalt wel meer maar ik geef daar graag extra geld aan uit! zoek maar eens meer informatie over caseload verloskundigen op :) ik woon in amsterdam en ga bij de Vive praktijk.

5 jaar geleden

Ik ga naar degene die op zaterdagen ook echo's doet.. mij man is internationaal vrachtwagen chauffeur dus wil wel dat die erbij kan zijn..

5 jaar geleden

Bedankt allemaal voor de tips!! Ik er 1 gevonden en heb 19 november de eerste echo! 😃

5 jaar geleden

Reactie op Juul1988

Bedankt allemaal voor de tips!! Ik er 1 gevonden en heb 19 november de eers ...
Super!! En zo snel al!🥳 hier geen zaterdag verloskundige die echo doet in de buurt.. dus dan maar afgegaan op degene die werd aangeraden door een kraamhulp die ik via via ken.. ik heb de echo pas 27 november.. wachten duurt lang...😓

5 jaar geleden

Wij hebben 24 november de eerste echo!

5 jaar geleden

Ik ga deze keer eerst proberen een caseload verloskundige te vinden in Amsterdam. Het lijkt me heel fijn om door een vast iemand begeleid te worden. Als dat niet lukt ga ik naar de praktijk waar ik in juli ook zat (helaas een miskraam gekregen toen).

5 jaar geleden

Ik heb gekozen voor de verloskundige afdeling van het ziekenhuis... omdat ik ook daar wil bevallen leek het me wel handig om alles onder 1 dak te hebben.

5 jaar geleden

ik zit bij verloskundige utrecht west. gevestigd in de marco polo laan. als dat dicht bij jou is tenminste.