14 Reacties
5 jaar geleden
Ik woon in de hoekse waard, daar is niet zoveel keus. Ik heb de dichtsbezijnde gekozen
5 jaar geleden
Ik heb online gezocht naar de 5 plekken die het dichts bij me zijn. Ik weet al dat ik in een ziekenhuis zal moeten bevallen, dus heb ik specifiek gekozen voor een verloskundige waar
1) meer dan 2 verloskundige werken
2) een samenwerking heeft met het ziekenhuis waar ik wil bevallen als dat het geval gaat zijn
3) die in samenwerking is met kraamzorg
Ik wilde geen zzper achtige verloskundige, maar echt een praktijk zodat er meerdere mogelijkheden zijn.
Je kan eventueel ook je huisarts kunnen vragen of zij een ‘voorkeur/recommendation’ hebben
5 jaar geleden
Ja dat klopt met me dochter werd ik altijd door verwezen naar verloskundige dat is 4 jaar geleden met een brief had net ook huisarts gebelde die zij je kan gelijk bellen zonder verwijs brief ik heb de dichts bijzijnde maar ik word toch verplaatst naar het ziekenhuis eerste afspraken worden door verloskundige tweede word ik naar ziekenhuis verwezen door me gezondheid klachten
5 jaar geleden
Ik ga naar degene die op zaterdagen ook echo's doet.. mij man is internationaal vrachtwagen chauffeur dus wil wel dat die erbij kan zijn..
5 jaar geleden
Reactie op Juul1988
Bedankt allemaal voor de tips!! Ik er 1 gevonden en heb 19 november de eers ...
Super!! En zo snel al!🥳 hier geen zaterdag verloskundige die echo doet in de buurt.. dus dan maar afgegaan op degene die werd aangeraden door een kraamhulp die ik via via ken.. ik heb de echo pas 27 november.. wachten duurt lang...😓