16 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochter krijgt echt alles. Pruim appel peer mango banaan aardbei framboos zwarte bessen perzik. En meestel doe ik nog 3 soorten bij elkaar ook. Erna in de keukenmachine pureren. Invriezen en klaar is kees. Eigenlijk heel makkelijk..

4 jaar geleden

Hier eet ze nu appel peer framboos aarbeien mango kiwi pruim bessen. Ik doe ook alles van te voren klaarmaken door te blenderen en dan in te vriezen.. daarna steeds smaakjes mengen.. Banaan krijgt ze hier juist niet door krampjes.. maar verder alles.. En soms geprakt fruit op brood(aarbeien bijvoorbeeld). En straks kleine stukjes zacht fruit door de yoghurt.. maar met yoghurt begin ik volgende week pas mee..

4 jaar geleden

Mijn dochtertje krijgt ook alles! Banaan, appel, peer, aardbei, mango, ananas, besjes, druif, framboos, kiwi, bramen, meloen verschillende en mandarijn en hier vind ze het geprakt met wat grotere stukjes helemaal niet erg.

4 jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Hier eet ze nu appel peer framboos aarbeien mango kiwi pruim bessen. Ik do ...
Oh ja en meloen vind ze erg lekker! Straks ook lekker aan de watermeloen馃ぉ

4 jaar geleden

Ik prak het fruit voordat ze het gaat eten. Met prakken kan ik ook de stukjes steeds groter laten. En ik eet zelf veel te weinig fruit en nu eet ik gewoon mee met haar. Uit een potje heeft ze echt al van alles op, maar vers nog niet.

4 jaar geleden

Hier vanaf het begin alleen maar vers fruit! Hier gaat ook echt alles erin! Even kijken wat er in de aanbieding is en dan lekker een voorraad maken. Voor in de vriezer! Ben me nu aan het verdiepen in ijsjes maken

4 jaar geleden

Reactie op Ierr

Hier vanaf het begin alleen maar vers fruit! Hier gaat ook echt alles erin! ...
Doe ook wel eens 1 soort fruit met koekje erdoor! Ook wel favoriet hier

4 jaar geleden

Thuis krijgt hij fruit gewoon vers en in repen gesneden zodat hij het zelf vast kan pakken en kan eten. Banaan en peer vindt hij erg lekker. Appel vindt hij ok茅 馃構 Gaan binnenkort ook meloen proberen! Mocht je stukjes overwegen, dan zou je de app Solid starts kunnen checken. Geven per etenswaar goed aan hoe je het het beste aan kunt bieden voor welke leeftijd.

4 jaar geleden

Van alles, stukken banaan, geraspte appel, druiven in vieren door de lengte gesneden (dus niet door midden en dan nog een keer ivm stikgevaar), geraspte peer of in stukken en soms banaan met avocado geprakt of banaan met kiwi, want die vind ze los niet lekker.

4 jaar geleden

Appel (soms met kaneel) Banaan (soms met pindakaas) Peer (soms met kaneel) Mango Cantaloupe meloen Perzik Ik prak het allemaal, wel met kleine stukjes. Met meloen is het wat lastiger, maar deze vindt ie zooooo lekker.

4 jaar geleden

Reactie op TommieNic2021

Appel (soms met kaneel) Banaan (soms met pindakaas) Peer (soms met kaneel) ...
Hoe geef je de appel?

4 jaar geleden

Reactie op Ilse_ilse

Hoe geef je de appel?
Ik kook de appel in een kleine laagje water en daar doe ik al kaneel bij. Als ze zacht zijn en je kunt ze goed inprikken laat ik ze uitlekken en prak ik ze fijn. Smullen maar! 馃構

4 jaar geleden

Peer, appel en mango zijn hier favoriet. Die doe ik in de blender. Appel stoom ik eerst een paar minuten zodat het zacht wordt.

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft al vanalles gegeten. Eerst gepureerd, intussen geprakt met meer stukjes. Daarnaast krijg ze ook fruit uit het vuistje omdat ze dat leuker vindt. Geeft mij wel meer stress, dus ik check solid start altijd even 馃槄 Mango, meloen, peer, pruim en framboos zijn hier de absolute favorieten. Kiwi en pompelmoes moet ik nog steeds wat 'verdoezelen' met genoeg banaan of ander fruit.

4 jaar geleden

Reactie op Ilse_ilse

Hoe geef je de appel?
Raspen of goed prakken 馃

4 jaar geleden

Appel en peer (beide even gestoomd), mango, banaan, papaya. Alles in stukken (Rapley). En veeeel avocado