11 Reacties

3 jaar geleden

Zo herkenbaar dit haha! Het ene moment bestel ik bijna heel de feestwinkel leeg en het volgende moment denk ik doe niet zo overdreven en leeg ik toch weer het online winkelmandje 馃き馃ぃ

3 jaar geleden

Ik maak me er niet druk om. Heb wat vlaggetjes besteld en een lekkere taart. Kadootjes staan klaar. Morgen is het zover馃コ

3 jaar geleden

Ik heb alles nijntje thema. Laatst bij de kruidvat was vanalles in de aanbieding. Slingers ballonnen bekers bordjes etc. Heb nog wat bij bol.com bij besteld grote folie ballon met 1 en een van nijntje. Mijn vader bakt een nijntje taart voor haar en dat was t wel z'n beetje. Nog een leuk setje kleding kopen en volgens mij heb ik dan het meeste wel.

3 jaar geleden

Hier hadden we vorige week een "jungle-feestje". Ons mannetje keek zijn ogen uit en heeft de hele dag zitten wijzen, zwaaien en klappen naar de versiering.馃檲 Ik had jungle vlaggetjes en een krokodillen slinger in zijn speelhoek gehangen. Buiten was het feestje, daar had ik dezelfde vlaggetjes en nog wat ballonnen. En dan nog tafelkleedjes, bakjes, bordjes, servetjes en bekertjes met jungle print erop. Tjah, wellicht heel overdreven aangezien hij het nu waarschijnlijk al vergeten is.. maar deze mama niet馃槉

3 jaar geleden

Hahahaha ik herken dit! Ik heb elke maand een foto gemaakt in dezelfde stoel. Die print ik uit en hang ik op als een soort slinger.. Mooi om zijn groei te zien van het afgelopen jaar. Ik heb een taarttopper besteld via ali.. met 1 jaar erop. Die kunnen we dan voor beide weekenden met feestjes gebruiken. Verder nog wat gezellige slingers die we volgend jaar ook weer kunnen gebruiken en inderdaad ook een mooie ballon in de vorm van een 1. Ik probeer me steeds te bedenken dat ik het ook weer zelf op moet ruimen 馃槆 Dus probeer me in te houden.. hahaha

3 jaar geleden

Toen onze oudste vorig jaar 1 werd hadden we gewoon de tuin versierd met standaard vlaggetjes en haar stoeltje ook. Ze had er wel oog voor maar was meer bezig met de taart en later met de cadeautjes en het inpakpapier. Over twee weken wordt ze 2, en onze jongste wordt dan 1. Ze vieren het samen, ik ga weer hetzelfde doen en ik maak zelf een taart van paw patrol. Daar houden we het bij, prikkels genoeg 鈽猴笍

3 jaar geleden

Hier was het vrijdag feest. Buiten slingers gehangen en uiteindelijk door het weer eerst een tijd binnen gezeten. De kamer vol gelegd met balonnen en daar speelt hij nog steeds mee馃グ

3 jaar geleden

Hier de tuin versierd.

3 jaar geleden

Leuk zeg om allemaal te lezen en te zien! Alvast (of nog) gefeliciteerd met jullie kindjes! Veel plezier morgen Chan1994! Nee ergens wil ik me er ook niet druk om maken, we maken er ook niets groots van, maar toch ergens kriebelt het en er al veel over nagedacht, haha! Maar leuk om te zien, ook die tuin zo leuk met al dat roze!

3 jaar geleden

M鈥檔 moeder heeft voor de geboorte een prachtige stoffen slinger gemaakt waar elk jaar een nieuw getal op komt 馃槵 daarnaast van een ander kindje die net 1 is geworden hun opblaasbare 1 gekregen, die kan mooi hergebruikt worden 馃挭馃徎 ben persoonlijk dus wel van langdurige versiering 馃槉

3 jaar geleden

Wij huren deze tent, mijn nicht maakt haar taart, ook de cakesmash taart. We doen een Nijntje thema, ze is 4 augustus jarig dat vieren we thuis gewoon rustig met paar slingers en taartje en 6 augustus doen we het dan met de tent.