38 Reacties

5 jaar geleden

Dat er niets anders mag is niet helemaal waar.... VSM heeft ook neusspray, is homeopathisch (dus zonder al die extra stofjes en toevoegingen) en mag langdurig gebruikt worden indien nodig. Heb 'm zelf standaard in huis en af en toe gebruik ik 'm ook nu tijdens zwangerschap. Er staat in de bijsluiter dat het gebruikt mag worden tijdens zwangerschap en borstvoeding, want homeopathisch en kan dus geen kwaad. Merk zelf ook dat artsen soms wat terughoudend zijn/denken met homeopathische middeltjes, maar VSM staat juist bekend om z'n natuurlijke producten. Ik ben fan iig, van de hele serie 🙊🙂

5 jaar geleden

Oh ik hoor ook na iedere nacht ik heb wakker gelegen van jou. Dus ik denk echt zwangerschaps kwaal. Normaal nooit. Nu ook wat meer verkouden dan normaal dus wie weet is dat het. Zelf heb ik er geen last van en slaap erg goed

5 jaar geleden

Hoi hoi Ik heb daar ook heel veel last van Ik gebruik nu neusspray van a. Vogel

5 jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

Dat er niets anders mag is niet helemaal waar.... VSM heeft ook neusspray, ...
A. Vogel mag ook gewoon staat ook duidelijk in de bijsluiters want is allemaal natuurlijk basis😁

5 jaar geleden

Reactie op Kaatje39

A. Vogel mag ook gewoon staat ook duidelijk in de bijsluiters want is allem ...
Ja die mag ook idd! 😃

5 jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

Dat er niets anders mag is niet helemaal waar.... VSM heeft ook neusspray, ...
Is dat geen zoutoplossing? werkt het echt tegen die opgezette slijmvliezen? Dan ga ik ze meteen bestellen hahaha.

5 jaar geleden

Is het die Cinuforce of Nisyleen?

5 jaar geleden

Is dat geen zoutoplossing? werkt het echt tegen die opgezette slijmvliezen? ...
Bij mij helpt het wel...maar weet natuurlijk niet bij een ander 😄 https://www.vereniginghomeopathie.nl/middelen/vsm-nisyleen-neusspray/ Hier staat een hoop info en ook de bijsluiter kun je downloaden/lezen

5 jaar geleden

Ik heb ook vaak ‘s nachts een verstopte neus. Heb van de huisarts een neusspray gekregen die helpt bij langdurig ontstoken neusslijmvlies. Deze is veilig tijdens de zwangerschap. Misschien is dit voor jou ook een oplossing? https://www.apotheek.nl/medicijnen/fluticason-in-de-neus

5 jaar geleden

Ik heb chronische neusslijmvliesontsteking en mag mijn neusspray gewoon blijven gebruiken gelukkig. Ik heb op recept van de huisarts avamys neusspray, werkzame stof is flucticason. Dit zorgt ervoor dat de zwellingen van het slijmvlies wat afneemt.

5 jaar geleden

Baal er wel van dat mijn huisarts dit dan niet gewoon kan regelen. Heb nu A Vogel gekocht. VSM was niet bij de Kruidvat en Albert Heijn. Hopelijk werkt deze en anders ga ik op zoek naar die van VSM.

5 jaar geleden

Ach joh, heeft je vriend ook het gevoel dat hij wat kan bijdragen aan de zwangerschap. Samen zwanger🙊🙈🤣.

5 jaar geleden

Baal er wel van dat mijn huisarts dit dan niet gewoon kan regelen. Heb nu A ...
Etos heeft 'm ook!

5 jaar geleden

Baal er wel van dat mijn huisarts dit dan niet gewoon kan regelen. Heb nu A ...
Huisarts nog een keer bellen en vragen of je Fluticason neusspray mag proberen? Je kunt toch niet nog tot juli iedere nacht een verstopte neus hebben 😕 Andere zwangeren krijgen dit middel ook, dus waarom jij niet? Hoop voor je dat je iets vindt/krijgt dat helpt!

5 jaar geleden

Er is via de huisarts neusspray neusspray je wel langdurig mag gebruiken die gebruik ik zelf ook standaard ook als ik niet zwanger ben. En wat dampo op je neus of pepermuntolie op je kussen kan ook goed helpen ik ben nu snipverkouden en dat is echt mijn redding s'nachts.

5 jaar geleden

Ik heb het gelukkig bij tijden. Maar inderdaad extreem vervelend. Gelukkig kan het ook zo weer voor paar weken weg zijn bij mij. Of paar dagen heftig, andere dagen minder of maar 1 neusgat vervelend? 🤷‍♀️ Ik gebruik dan in ieder geval even de otrivin kinder als ik ga slapen, voor mij helaas de enige die dan echt werkt.

5 jaar geleden

Ik heb de eerste 18 weken xylometazine neusspray gebruikt, weet dat het niet heel gezond was maar ik kon echt niet anders.. tot nu toe geen problemen tijdens de zwangerschap en kindje is gezond! En van de een op de andere dag geen neusspray meer nodig gehad!

5 jaar geleden

Fluticason!!!

5 jaar geleden

Ik heb van de dokter die je langer kan gebruiken beclometason heet het

5 jaar geleden

Ik had hier vanaf dag 1 van mijn zwangerschap last van,, van neusspray kreeg ik zelfs bloed neus omdat het alleen maar meer uitdroogt. Nu heb ik een luchtbevochteraar in de slaap kamer en sinds ik deze aan zet in de kamer slaap ik als een roos en mijn neus voelt heeeelll fijn.. denk dat bij jou de lucht misschien ook te droog is. Probeer echt een bevochteraar of je kan ook een kommetje met water op je verwarming zetten. Succes hopen dat dit werkt